کنترل دیابت با کاهش وزن
سن: ۵۸ سال
وزن اولیه: ۹۸ کیلوگرم
میزان کاهش وزن: ۹ کیلوگرم
مدت کاهش وزن: ۳ ماه
من از زمانی به فکر کاهش وزن افتادم که به علت کنترل نبودن قند خونم چند روز در بیمارستان بستری شدم. سال ها بود که دیابت داشتم و قرص می خوردم. اوایل قند خونم با دارو کنترل می شد. به همین خاطر بدون  آن که به عواقب بیماری ام فکر کنم غذا می خوردم و از رژیم غذایی خاصی پیروی نمی کردم. اما بعد از چند سال که سنم افزایش یافت به تدریج کنترل قند خونم سخت تر شد.
متخصص غدد به من هشدار داد که اگر وزنم را کاهش ندهم و به رژیم غذایی توجه کافی نداشته باشم به زودی مجبور خواهم شد انسولین تزریق کنم. بنابراین از روزی که از بیمارستان مرخص شدم تصمیم گرفتم وزن خود را کاهش دهم.
بعد از مشورت با دوستان و آشنایان رژیم درمانی نوین را برای این منظور انتخاب کردم. به من اطلاع دادن که دکتر فرشچی متخصص چاقی و دیابت میباشند و به صورت تخصصی رژیم برای دیابتی ها دارن، به همین دلیل به مطب ایشان مراجعه کرده و رژیم مخصوص خودم را دریافت کردم.
رژیم دکتر فرشچی برای دیابتی ها
اوایل رعایت رژیم برایم سخت بود. برای من که بدون نظم خاصی هر ساعتی از روز هر چیزی که دوست داشتم می خوردم پیروی از یک برنامه غذایی منظم که باید در ساعات مشخصی غذا می خوردم سخت بود. تصور می کردم لزومی ندارد که سر ساعت مشخصی غذا بخورم. اما پس از چند هفته مشاهده کردم که رعایت همین نکات کوچک تاثیر شگفتی بر وزن و کنترل قند خون من دارد.
اصلاً فکر نمی کردم به این زودی نتیجه رژیم را ببینم. اوایل به علت وزن زیادی که داشتم نمی توانستم پیاده روی کنم. به توصیه آقای دکتر فرشچی در زمان های کوتاه در منزل شروع به راه رفتن کردم و بعد از ۲ ماه که کمی وزنم کم شد برای پیاده روی به پارکی که در نزدیکی منزلمان بود می رفتم.
متخصص غدد از روند کنترل قند خونم راضی بود و ۹ کیلو کاهش وزن را طی ۳ ماه نتیجه بسیار خوبی می دانست تا جایی که داروهای من کمتر نمود . وزن من تا رسیدن به وزن مناسب فاصله زیادی دارد اما نتایجی که طی این مدت کوتاه به دست آورده ام انگیزه ام را افزایش داده و مطمئن هستم که می توانم به وزن مناسب برسم.

Loading