سن: ۲۴ سال
وزن اولیه: ۱۱۱ کیلوگرم
کاهش وزن: ۳۶ کیلوگرم
مدت کاهش وزن: ۱۲ ماه
من همیشه از وزن و وضعیت ظاهری خودم ناراضی بودم. از جمع گریزان بودم و تمایل نداشتم در مرکز توجه دیگران قرار داشته باشم. یا به مهمانی نمی‌رفتم و یا اگر هم می‌رفتم گوشه‌ای می‌نشستم و سعی می‌کردم تا پایان مهمانی از جای خود بلند نشوم. مدت‌ها بود که به فکر افتاده بودم بر این مشکل بزرگ غلبه کنم، اما نمی‌دانستم باید به کجا مراجعه کنم و از چه کسی کمک بگیرم. این وضعیت ادامه داشت تا در دید و بازدیدهای نوروز یکی از اقوام را بعد از ماه‌ها دیدم که قبلاً مثل من اضافه وزن زیادی داشت. اما این بار که او را می‌دیدم با گذشته بسیار تفاوت داشت و وزن متناسبی داشت. ایشان راز تناسب اندام خود را استفاده از رژیم‌های آقای دکتر فرشچی می‌دانست.
من که با دیدن او بسیار امیدوار شده بودم و در ضمن در طی تعطیلات چند کیلویی اضافه وزنم بیشتر شده بود، بلافاصله بعد از پایان تعطیلات به آقای دکتر فرشچی مراجعه کردم. من قبلاً تجربه رژیم گرفتن نداشتم و نمی‌دانستم می‌توانم در این راه موفق شوم یا خیر. اما با دریافت اولین رژیم متوجه شدم با کمی صبر و پشتکار می‌توانم به هدفم برسم. رعایت رژیم برایم بسیار راحت و لذت‌بخش بود و اصلاً در طول روز احساس گرسنگی نمی‌کردم.
اگرچه من وزن بسیار بالایی داشتم، اما با صبر و حوصله و با اصلاح عادات غذایی و پیاده‌روی منظم توانستم در مدت حدود یک سال ۳۶ کیلوگرم کاهش وزن داشته باشم. از آنجاکه کاهش وزنم تدریجی بود و تحت تاثیر رعایت یک رژیم اصولی بود برخلاف تصورات گذشته‌ام این میزان کاهش وزن تاثیر نامطلوبی بر سلامتی‌ام نداشت و من به ریزش مو یا سایر عوارضی که در برخی رژیم‌های کاهش وزن دیده می‌شود مبتلا نشدم. این موفقیت به من ثابت کرد که برای هر کاری باید به متخصص آن مراجعه کرد تا به نتایج مطلوب رسید.

Loading