حاملگی مکرر و چاقی بی رویه، ۲۷ کیلو کاهش وزن در ۶ ماه

من سمیه ب ۴۶ ساله ساکن کرج هستم. بعد از زایمان دوم متوجه شدم که بسیاری از کارهای روزمره و عادی را که در ابتدای ازدواج براحتی انجام می دادم ،حال با خستگی فراوان به انجام می رسانم. در ضمن کمردرد هم یکی از مشکلات اساسی من بود. بعد از مدتها روی وزنه رفتم و متوجه شدم که نسبت به قبل از دو حاملگی پشت سرهمی که داشتم نزدیک به ۲۷ کیلو اضافه وزن پیدا کرده ام. دیگر توانایی برای کارهای مربوط به بچه ها را نداشتم . همیشه بیحوصله و خسته بودم. به هر دکتری مراجعه می کردم می گفت باید خانم وزن کم کنی!
یک روز همسرم به من پیشنهاد داد برای ویزیت یک دکتر متخصص برویم. او از طریق روزنامه و مقالات آقای دکتر با ایشان آشنا شده بود. بعد از مراجعه و وزن کشی ایشان به من گفتند باید برنامه غذایی یک هفته خود را بنویسم. من می خواستم همان روز رژیم خود را دریافت کنم. ولی دکتر به من گفت وزن کم کردن شاید کار زیاد سختی نباشد ولی اولا مشکلات تغذیه ای شما با دیگران متفاوت است و ثانیا اگر رژیم شما با سبد غذاییتان سازگار نباشد بعد از مدت کوتاهی آن را ترک می نمایید. اگرچه علت این کار را بدرستی پی نبردم ولی گزارش یک هفته ای را پرکردم. آن موقع فهمیدم که بدون آنکه توجه داشته باشم چقدر می خورم.
در جلسه بعدی دکتر یکسری راهنمایی ها به من دادند و گفتند باید یک دوره با ایشان همراه شوم. بعد از رعایت آن نکات در مدت یک هفته بیش از ۲ کیلو کاهش وزن داشتم که به من امید ادامه راه را داد. همراه شدن با برنامه های کلینیک و انجام دستورات ایشان به من کمک کرد که در طی کمتر از ۶ ماه به وزن ایده آل خود برسم. برنامه غذایی ایشان من را از هیچ ماده غذایی منع نکرد ولی به من یاد داد چگونه خوردنم را کنترل کنم.

Loading