تناسب اندام حتی با کمی کاهش وزن

سن: ۱۹ سال
وزن اولیه: ۹۸ کیلوگرم
کاهش وزن: ۱۱ کیلوگرم
مدت کاهش وزن: ۳ ماه
مراسم عروسی یکی از اقوام بود و من حسابی از اینکه اضافه وزن دارم عصبانی بودم. زمان زیادی را صرف گشتن و پرو لباس‌های مختلف کرده بودم. اما یا لباس مناسب من پیدا نمی‌شد و یا آنچه برای کسی با وزن من وجود داشت زیبا نبود و در تنم جلوه‌ای نداشت. به همین علت تصمیم گرفتم وزن کم کنم. اما می‌دانستم خیلی دیر به فکر کاهش وزن افتاده‌ام و در این فرصت اندک نمی‌توانم از شر چربی‌هایی که طی سال‌ها لایه لایه در بدنم ذخیره شده بودند رها شوم.
تصمیم گرفتم برای کاهش وزن به توصیه یکی از دوستانم به کلینیک رژیم درمانی نوین مراجعه کنم. دوستم سال‌ها قبل با رعایت رژیم‌های این کلینیک توانسته بود به تناسب اندام باور نکردنی برسد. طوری که همیشه دوست داشتم اندامی مانند او داشته باشم. بعد از مراجعه به کلینیک نوین و صحبت با آقای دکتر فرشچی متوجه شدم درست است که نمی‌توانم در این فرصت چند ماهه به وزن ایده‌آل برسم، اما اگر به اجرای صحیح برنامه رژیمی خود پایبند باشم می‌توانم تغییرات چشمگیری در اندامم ایجاد کنم و حداقل در انتخاب لباس مناسب آسوده‌تر باشم.
با دریافت اولین رژیم با تمام قوا به اجرای برنامه خود پرداختم. مصرف غذاهای سالم و میوه‌ها و سبزیجاتی که به عنوان میان وعده در رژیمم گنجانده شده بود احساس سلامتی بیشتری به من می‌داد. در کنار برنامه غذایی، برنامه ساده پیاده‌روی توصیه شده بود. من به دلیل اینکه در بیرون از منزل شرایط پیاده‌روی نداشتم، در خانه از تردمیل استفاده می‌کردم.
در پایان ۳ ماه موفق به ۱۱ کیلوگرم کاهش وزن شدم. هرچند تا رسیدن به وزن ایده‌آل فاصله زیادی داشتم اما همین میزان کاهش وزن هم سبب شد بتوانم با ظاهر مناسب‌تری در مراسم عروسی شرکت کنم. به طوریکه تمام افرادی که آن روز مرا مشاهده کردند از تغییرات وزنم شگفت زده شدند.

Loading