بهبود روحیه با کاهش وزن
سن: ۳۳ سال
وزن اولیه: ۱۰۳ کیلوگرم
کاهش وزن: ۳۸ کیلوگرم
مدت کاهش وزن: ۱۲ ماه
برخلاف بسیاری از افراد چاق که معمولاً اعضای خانواده‌شان هم اضافه وزن دارند من در خانواده‌ای متولد شدم که تمام آن‌ها وزن مناسبی داشتند. به همین خاطر هیچ وقت از ظاهر خودم راضی نبودم. به خصوص همراه خانواده تمایل نداشتم که در جمع آشنایان حاضر شوم. از اینکه دیگران از چاق بودن من برخلاف سایر اعضای خانواده‌ام ابراز تعجب کنند، معذب می‌شدم. علت اضافه وزن من سال‌ها زندگی در خوابگاه دانشجویی و مصرف غذاهای آماده و نداشتن وقت کافی برای فعالیت بدنی بود. متاسفانه سال‌ها بود که به این شیوه زندگی عادت کرده بودم و اقدامی هم برای تغییر آن نکرده بودم. این وضعیت ادامه داشت تا از طریق مجله با کلینیک رژیم درمانی نوین آشنا شدم.
 وقتی داستان افرادی را خواندم که سال‌ها با مشکل چاقی روبرو بودند اما سرانجام توانستند با استفاده از یک رژیم اصولی به وزن دلخواه خودشان برسند تصمیم گرفتم من هم برای اولین و آخرین بار برای کاهش وزن اقدام کنم. چون وقت کافی برای مراجعه حضوری را نداشتم در دوره‌های اینترنتی شرکت کردم. در این دوره‌ها می‌توانستم به راحتی رژیم خود را از طریق اینترنت دریافت کنم. همچنین از طریق تلفن و ایمیل با مشاور تغذیه در ارتباط بودم و راهنمایی‌های لازم را دریافت می‌کردم.
خوشبختانه اعضای خانواده مرا بسیار تشویق می‌کردند و سعی می‌کردند تمام امکانات لازم را برای رسیدن به هدف برای من فراهم کنند. غذاهایی که در رژیم من گنجانده شده بود با آنچه معمولاً در منزل مصرف می‌کردیم تفاوت چندانی نداشت. فقط کمی کم چرب‌تر بود و از مصرف فست فود و غذاهای آماده هم در آن خبری نبود. به همین علت خانواده هم همان غذاها را می‌توانستند بدون مشکلی استفاده کنند. هرچند اضافه وزن من خیلی زیاد بود و تقریباً یک سال طول کشید تا به وزن مناسب خودم برسم اما چون خیلی جدی و مصمم بودم بدون هیچ مشکلی توانستم به مدت طولانی رژیم را دنبال کنم. خوشحالم که اولین تلاش من برای کاهش وزن موفقیت‌آمیز بود و اکنون بدون خجالت کشیدن می‌توانم در جامعه حضور یابم.

Loading