برای رسیدن به سلامتی معجزه را در خودتان جستجو کنید.

کبد چرب و کاهش وزن

سن: ۴۹ سال
وزن اولیه: ۸۴ کیلوگرم
کاهش وزن: ۱۹ کیلوگرم
مدت کاهش وزن: ۶ ماه
من سالها بود که از افزایش وزن و چاقی رنج می‌بردم ولی هیچ وقت آن را جدی نمی‌گرفتم. وقتی بعد از مدت‌ها آزمایش خون دادم و متوجه شدم همزمان اسید اوریک و چربی خونم بالا است و کبد چرب هم دارم ابتدا تصور کردم که نتیجه آزمایش حتماً اشتباه شده است. اما وقتی با پزشک متخصص گفتگو کردم متوجه شدم با اضافه وزنی که من به خصوص در ناحیه شکم دارم هیچ کدام از این نتایج عجیب نیست.
پزشک برای من تعدادی دارو تجویز کرد، اما توصیه کرد که حتماً وزن خود را کاهش دهم. چراکه معتقد بود هیچ چیز به اندازه کاهش وزن به بازگشت سلامتی من کمک نمی‌کند. به پیشنهاد پزشک، به آقای دکتر فرشچی مراجعه کردم و شرایطم را برای ایشان توضیح دادم.
من در گذشته راه‌های مختلف را برای کاهش وزن امتحان کرده بودم. اما نه تنها موفقیتی کسب نکرده بودم بلکه به ریزش مو و مشکلات گوارشی هم مبتلا شده بودم. به همین خاطر مدت‌ها بود که برای لاغر شدن تلاشی نکرده بودم.
برخلاف رژیم‌هایی که در گذشته گرفته بودم رژیم‌های آقای دکتر فرشچی تأثیر بسیار خوبی بر من داشت. به طوری که موفق شدم بدون وقفه در مدت ۶ ماه ۱۹ کیلو کاهش وزن داشته باشم.
هر روز از ۶ وعده و میان وعده سالم استفاده می‌کردم و این باعث می‌شد در طول روز کم انرژی بودن را احساس نکنم. پس از چند ماه با آزمایشی که دادم متوجه شدم تمام مشکلاتم حل شده و پزشک توانست دوز داروهایم را تا حد زیادی کاهش دهد.
به نظر من اولین قدم برای موفقیت در کاهش وزن پذیرفتن این واقعیت است که برای لاغر شدن هیچ راه معجزه‌آسا و سریعی وجود ندارد. همان‌طور که طی سالیان دراز چاق شده‌ایم باید برای کاهش وزن نیز برنامه‌ریزی بلند مدت و اصولی داشته باشیم.

Loading