چگونه لاغر شوم

در حال نمایش 5 نوشته (از کل 5)
  • نویسنده
    نوشته‌ها
  • #73102
    mehdirastin1357
    مشارکت کننده

    چند سال پیش به شدت چاق شده بودم و وزنم به 97 کیلو رسیده بود که با یک رژیم سر خود و البته رفتن به باشگاه به 80 کیلو ظرف 5 ماه رسیدم.از هیکلم خیلی راضی بودم اما کم کم دستگاه گوارشم دچار مشکل شد و سرگیجه های شدید گرفتم.پوست صورتم هم چروک افتاده بود.چند سال وزنم ثابت بود تا اینکه از سال گذشته تا کنون به دلیل اینکه اکثر کارهایم در خانه است تحرکم کم شد و غذا را هم بی ملاحظه خوردم.من اکنون یک پسر 33 ساله هستم که قدم 178 است ووزنم 88 کیلو شده است.چند روز که رژیم می گیرم دوباره بعد از مدتی بی خیالش می شوم. از نظر روانی خیلی نحت فشارم.می خوام 6 ماهه وزنم متعادل شود.از طرفی چون در غربت هستم و دسترسی به پزشک تغذیه ندارم نمی دانم باید روزانه چگونه ورزش کنم و تغذیه ام هم چگونه باشد.درکشور ترکیه ساکن هستم. اینجا نان هایشان اغلب با ارد سفید است و به شدت چاق کننده است.هربار در اینه هیکلم را می بینم از خودم بدم می اید.یک روز که رژیم می گیرم به شدت گرسنه می شوم.به شکلی که مثلا وقتی حتا میوه هم می خورم هنوز هم ضعف شدید دارم.چند روز به پیاده روی تند در یک پارک رفتم که به شدت کف پایم درد گرفت به شکلی که حتا نمی توانستم چند قدم معمولی راه بروم.از طرفی دیسک کمر هم دارم..به نظرتان باید بر اساس چه برنامه ای رژیم بگیرم و ورزش کنم.از نظر مالی هم وضعم چندان مناسب نیست که بخواهم به باشگاه بروم یا غذاهای ویژه بخورم.اگر کمک کنید ممنون می شوم

    #98415
    samasami
    مشارکت کننده

    ba arze salamo khaste nabashid man ye khanom 32 sale hastam ghadam 155 waznama alan 65 kilo ghablan waznam 70 bod dar hale hazer yani 3mahi mishe ke dr rezhim miram wali aya hatman bayad warzesh ham bashe dar zemn mikham bedonam ke wazne eideale man bayad chand bashe nesbat be ghadam ba tashakore farawan

    #98492
    zghasemi
    مشارکت کننده

    آقای راستین، شما می توانید با رژیم غذایی با تنوع غذایی کافی که حاوی میوه، سبزی، شیر و لبنیات، گوشت و غلات و همچنین چربی های سالم باشد به مشکلات مربوط به پوست و موی خود که احتمالا ناشی از رژیم های غذایی بسیار کم کالری بوده است کمک کنید.
    به نظر می رسد شما کمی در رژیم گرفتن و یا فعالیت بدنی افراد می کنید اما باید دقت داشته باشید وزن اضافی شما یک شبه بوجود نیامده است و نیاز به مدت زمان کافی برای کاهش وزن دارید.
    به عنوان راهنمایی، شما باید غذاهای کم کالری مانند میوه و سبزیجات را در برنامه غذایی خود بگنجانید. نحوه تهیه غذاها نیز مهم است. غذاهای خانگی کبابی، آبپز و بخار پز نسبت به غذاهای سرخ شده و فست فود در اولویت قرار دارند.
    فعالیت بدنی متعادل اما مداوم روزانه نیز به شما کمک می کند.

    #98494
    s.samadi
    مشارکت کننده

    برای کاهش وزن باید فعالیت بدنی روزانه و رژیم غذایی کم کالری را با مشورت متخصص تغذیه در برنامه روزانه خود قرار دهید تا بتوانید در این راه موفق شوید.

    #98495
    zghasemi
    مشارکت کننده

    خانم samasami، در مورد سوال شما باید بگم که محدودیت رژیم غذایی تا حدی امکان دارد و سیستم بدنی انسان طوری است که به میزان کم کالری نیز سازگار می شود و ممکن است با یک رژیم غذایی بسیار کم کالری اما بدون فعالیت بدنی وزن شما بالا رود.
    فعالیت بدنی روزانه علاوه بر اینکه مانع از این سازگاری بدن می شود با سوزاندن کالری اضافی می تواند گام مثبتی در روند کاهش وزن داشته باشد.

در حال نمایش 5 نوشته (از کل 5)
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.