چگونه آلرژی کودکان را از بین ببریم؟

در حال نمایش 2 نوشته (از کل 2)
  • نویسنده
    نوشته‌ها
  • #77060
    madjd
    مدیرکل

    پزشکان در مطالعه و بررسی بر روی قشر وسیعی از کودکان دریافته اند که کودکانی که در سال های اولیه تولد خود بیشتر از انواع ماهی ها در رژیم غذایی خود استفاده می کنند تا حد خیلی زیادی در مقابل انواع آلرژی ها مصون هستند.
    مصرف منظم ماهی در دوران کودکی می تواند خط ابتلا به انواع بیماری های آلرژیک را تا سن 12 سالگی در کودکان کاهش دهد. این نتایج با بررسی روی کودکان که محل زندگی آنها در بنادر است و به طبع بیشتر ماهی می خوردند به نسبت سایرین بدست آمده است.
    پزشکان به افراد توصیه می کنند: تا حتما از ماهی در رژیم غذایی خود استفاده کنند زیرا باعث کاهش علائم اگزماهای پوستی از جمله راش های پوستی و بثورات جلدی و التهابات قرمز در آنها می شود .

    #100627
    zghasemi
    مشارکت کننده

    خیلی ممنون
    خوبه که اضافه کنم که خیلی از آلرژی های کودکان به خاطر عدم رعایت ترتیب ورود غذاها در غذای کمکی نوزادان است..یعنی همان ترتیبی که مثلا اول از فرنی و حریره بادام شروع به غذای کمکی شود و یا قبل از 6 ماهگی به کوکان غذا ندهیم و …
    رعایت ترنیب غذای کمکی می تواند هم از آلرژی های احتمالی کودکان پیشگیری کند و هم اینکه اگر کودک احتمالا به غذای خاصی آلرژی داشته باشد به راحتی امکان تشخیص آن باشد

در حال نمایش 2 نوشته (از کل 2)
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.