چرا باید سیب را با پوست بخوریم؟

در حال نمایش 2 نوشته (از کل 2)
  • نویسنده
    نوشته‌ها
  • #72156
    nikbakht
    مشارکت کننده

    سعی کنید همیشه سیب را با پوست بخورید زیرا مقدر زیادی پکتین در پوست سیب وجود دارد. و در واقع ویتامین‌های موجود در سیب بیشتر در پوست سیب و زیر پوست آن قرار دارد بنابراین آن‌هایی که می‌توانند پوست سیب را هضم کنند بهتر است که آن را با پوست بخورند و اگر می‌خواهید پوست آن را بکنید بهتر است که سیب را خیلی نازک پوست کنید.

    همچنین متخصصان دانشگاه یووا در آمریكا طی یك سری آزمایشات جدید دریافته‌اند نوعی ماده موم مانند موسوم به اسید اورسولیك كه در پوست سیب یافت می‌شود از ضعف و تحلیل رفتن عضلانی می‌كاهد و رشد این بافت‌ها را تقویت می‌كند.
    از آنجا كه این میوه برای كاهش چربی و قند خون، كلسترول و تری گلیسیرید نیز مفید است از این پس می‌توان از پوست آن نیز برای درمان ضعف عضلانی و اختلالات سوخت و سازی مثل دیابت استفاده كرد.

    به گزارش پایگاه اینترنتی آلكالایف، آدامز تصریح كرد: ما فعالیت ژن ماهیچه‌ای را در افراد مبتلا به آتروفی (تحلیل عضلانی) بررسی كرده و از اطلاعات بدست آمده استفاده كردیم تا مواد شیمیایی را پیدا كنیم كه مانع از آتروفی شوند. یكی از این مواد شیمیایی كه شناسایی آن جالب توجه بود اسید اورسولیك نام دارد و بویژه در غلظت قابل ملاحظه‌ای درپوست سیب یافت می‌شود. شرح این آزمایشات در مجله «متابولیسم سلولی» منتشر شده است.

    برخی سیب‌هایی که در بازارهای داخل ایران یا آمریکا و کانادا به فروش می‌رسد روی آن دارای یک لایه چربی برای حفاظت آن می‌باشد بنابراین حتماً این سیب‌ها را به دقت بشویید.

    منبع: گروه سلامت سیمرغ – و ویکی پدیا

    #98230
    amini
    مشارکت کننده

    پس در کل اگر بتونیم اکثر میوه ها رو با پوست بخوریم ویتامین بیشتری جذب بدن میشه؟

در حال نمایش 2 نوشته (از کل 2)
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.