پیاده روی کم در هفته و کاهش خطر مرگ

در حال نمایش 6 نوشته (از کل 6)
  • نویسنده
    نوشته‌ها
  • #77115
    farzaneh negahban
    مشارکت کننده

    محققین ایتالیایی یافتند که 15 دقیقه پیاده روی به مدت 4 بار در هفته می تواند عمر افراد سالمند را چند سال بیشتر کند. محققین پس از بررسی عوامل دیگری همچون رژیم غذایی و استعمال سیگار، دریافتند که میزان مرگ و میر در سالمندانی که 15 دقیقه به مدت 4 بار در هفته پیاده روی می کنند در حدود 40 درصد کاهش می یابد.
    به بیان محققین، پیاده روی می تواند شروع ابتلا به بیماری قلبی، سکته و سایر عوامل مرتبط با مرگ و میر را کاهش دهد. علاوه بر این، تنفش هوای تازه و فعالیت ورزشی می تواند موجب تقویت سیستم ایمنی و استخوان ها و کاهش چاقی شود

    #100691
    e.amini
    مشارکت کننده

    شکستگی لگن ناشی از زمین خوردن در سالمندان و به طور کلی زمین خوردن های ناشی از عدم تعادل و تعامل عضلات با هم از علل شایع مرگ و میر در سالمندان است. به همین دلیل پیاده روی با جلوگیری از ضعیف شدن عضلات و بهبود تعادل باعث افزایش کیفیت زندگی و افزایش طول عمر می شود.

    #100713
    لیلی
    مشارکت کننده

    :)سلام آیا پیاده روی بیست دقیقه ای روی تردمیل مناسب است؟

    #100715
    zghasemi
    مشارکت کننده

    بله پیاده روی روی تردمیل هم مفید است اما برای جلوگیری از آسیب به زانوها شیب آن را صفر کنید

    #100851
    farzaneh negahban
    مشارکت کننده

    البته در افراد سالمند توصیه نمی شود از تردمیل استفاده کنند که یکی از دلایل آن همانطور که امینی عزیز اشاره کردند، نداشتن تعادل کافی است

    #101105
    zahra jamshidi
    مشارکت کننده

    مشکلاتی که در باب پیاده روی روی تردمیل مطرح می شوند ، اصولاً در زمان های کم (مثلاً بیست دقیقه ای که ذکر کردید ) خیلی کم حادث می شود.

در حال نمایش 6 نوشته (از کل 6)
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.