نوشیدنی خوشمزه برای رفع ناراحتیهای پوستی و مشکلات روحی

در حال نمایش 5 نوشته (از کل 5)
  • نویسنده
    نوشته‌ها
  • #69969
    matin
    مشارکت کننده

    طرز تهیه شیر بادام
    50 گرم مغز بادام خام و شیرین را با یک لیوان آب مخلوط کنید و روی اجاق قرار دهید. به محض جوش آمدن اجاق را خاموش کنید و صبر کنید کاملا خنک شود. پس از آن، پوست بادام را جدا کنید و با آب خنک بشویید.مغزهای آماده شده را با 3 قاشق عذا خوری عسل و 3تا4 لیوان آب سرد مخلوط کنید و به مدت 5 دقیقه در مخلوط کن مخلوط کنید.
    شیر به دست آمده فوق العاده سفید، چرب، شیرین و بسیار خوش مزه است.این نوشابه برای بهبودبیماران عصبی، افسرده و نگران بسیار موثر است و ناراحتی های پوستی و کبدی را نیز بر طرف می کند.و کسالت و نگرانی را نیز به سرعت از بین می برد و برای افرادی به راحتی نمیتوانند تمرکز پیدا کنند می تواند مفید باشد.
    مصرف این نوشابه اشتها و گرسنگی زیادی در بعضی افراد ایجاد می کند! از این رو، کسانی که از ین نوشابه استفاده می کنند بهتر است که همیشه همراه خود مقداری خوراکی داشته باشند
    جمشید خدادادی

    #97100
    madjd
    مدیرکل

    بعد از مصرف این نوشابه اشتهایمان زیاد میشود و چیزی میخوریم و دوباره احساس افسردگی میکنیم که چرا اینقدر خوردیم و باز دوباره این نوشابه را درست میکنیم تا افسردگیمون بر طرف بشه و……..سیکل تکرار میشه

    #97120
    matin
    مشارکت کننده

    راست میگید،موافقم. پس شاید بهتر باشه قبل از غذا این را میل کنیم ،شاید هم مجبور شیم به کسانی توصیه کنیم که مایلند افزایش وزن پیدا کنند.

    #97121
    zahra jamshidi
    مشارکت کننده

    ممنون
    ولی طفلکی آدم افسرده و عصبی حوصله درست کردن چنین نوشابه هایی رو نداره

    #97122
    matin
    مشارکت کننده

    درسته.دیگران باید دست این آدمها را بگیرند و کمکشون کنند.

در حال نمایش 5 نوشته (از کل 5)
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.