نحوه سفید کردن دندان با لیموترش

در حال نمایش 4 نوشته (از کل 4)
  • نویسنده
    نوشته‌ها
  • #70079
    matin
    مشارکت کننده

    لیمو ترش یا نام بین المللی آن:citron ، بجز انواع ویتامینها دارای کلسیم و اسیدهای مختلف مانند:اسید اسکوربیک و اسید سیتریک میباشد.
    بر همین اساس اگر از جرم گیری دندان (صرفا جهت زیبایی دندان بواسطه سفیدتر شدن آن)نزد دندانپزشک هراس دارید و یا میخواهید بدون استفاده از خمیر دندانهای جرم گیر که در دراز مدت به مینای دندان آسیب میزند دندانهای سفیدتری داشته باشید بدانید که یکبار در هفته شستن دندانها با آب لیموترش و نمک و یا مسواک زدن با آب لیموترش، دندانها را سفید میکند و باعث تقویت لثه ها و قطع خونریزی از لثه میشود.
    شاهد این موضوع اینکه: اگر نصف لیموترش را با نمک درشت به ظروف مسی بمالید آن را سفیدتر میکند و جواهرات نقره را برق میندازد.

    #97019
    zahra jamshidi
    مشارکت کننده

    من شنیدم که می گن آب پرتقال رو با نی بخورید تا اسیدی بودنش به مینای دندان آسیب نرسونه ، شستن دندان با لیمو ترش باعث نمیشه که اسیدی بودن آن به مینا آسیب بزنه؟؟

    #97048
    matin
    مشارکت کننده

    با تشکر از حسن توجه شما،چون لیموترش خاصیت اسیدی داره ، برای همین گفتیم با نمک مخلوط بشه که خاصیت بازی داره،اینجوری در یک ph مناسب و خنثی روی دندان عمل میکنه.
    در ضمن پرتقال بجز خاصیت اسیدی بدلیل داشتن شکر،خود محیط دهان را را برای رشد میکروارگانیزمها آماده میکنه. که این خود باعث جرم و در نهایت تیره شدن دندان میشه.

    #97093
    madjd
    مدیرکل

    دندان های ما قابل مقایسه با ظروف مسی و نقره ای هستند

در حال نمایش 4 نوشته (از کل 4)
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.