مصرف مرغ های هورمونی افزایش دهنده کیست تخمدان

در حال نمایش 3 نوشته (از کل 3)
  • نویسنده
    نوشته‌ها
  • #69878
    nikbakht
    مشارکت کننده

    برای افزایش رشد دام و طیور از هورمونها استفاده می شود و از مضرات این هورمونها برای زنان ظهور کیست های تخمدانی و موهای زاید بر بدنشان است.
    تزریق استروئید به مرغ در ناحیه گردن یا بال انجام می شود. بنابراین تجمع استروئید در این دو ناحیه از همه جا بیشتر است. استروئیدها علاوه بر تسریع رشد، اثرات مضری در تداخل با هورمون های زنانه ایجاد می کنند که منجر می شود تا زنان هرچه بیشتر مستعد کیست های تخمدانی شوند لذا زنان بهتر است به ویژه از مصرف نواحی بال و گردن مرغ پرهیز کنند.
    به طور کلی ترکیباتی که محرک رشد و یا افزایش شیردهی یا تخم گذاری هستند و به دام و طیور داده می شوند عبارتند از: عوامل ضد

    #96851
    کاربر عادی
    مشارکت کننده

    ممنونم
    راه تشخیص مرغ هورمونی با غیره در چیست؟

    #96859
    nikbakht
    مشارکت کننده

    راه تشخیص از روی ظاهر که وجود ندارد در ضمن اکثر مرغ هایی که در بازار به فروش می رسند مشمول حال هستند و در پرورش شان از هورمونها استفاده شده است لذا توصیه عام به زنان آن است که بال و گردن مرغ که بیشترین تجمع هورمونی رادارند را مصرف نکنند. مگر اینکه از مراکزی خرید نمایید که محصولات غذایی ارگانیک و طبیعی را می فروشند و برخی مراکز هستند که به پرورش مرغ در شرایط طبیعی و بدون افزودن دارو می پردازند که اصطلاحا گفته می شود مرغ های ارگانیک یا طبیعی را تولید می کنند، اما تعداد فروشگاه هایی که مرغ های طبیعی یا ارگانیک را می فروشند انگشت شمار است ولی در صورت تمایل با قدری جستجو می توانید این مراکز را شناسایی کنید.

در حال نمایش 3 نوشته (از کل 3)
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.