مصرف این میوه ها شما را جوان نگه میدارد

در حال نمایش 1 نوشته (از کل 1)
  • نویسنده
    نوشته‌ها
  • #82245
    farzaneh negahban
    مشارکت کننده

    لیمو ترش
    دارای املاح و ترکیبات زیادی مانند اسیدسیتریک، کلسیم، منیزیم، ویتامینC، فلاوونوئید، پکتین و لیمونین است که ایمنی بدن را تقویت می کند و با عفونت ها مقابله می کند.

    آلو زرد
    آلو زرد به علت داشتن مواد معدنی مفید، عدم تعادل یون های خون را از بین می برد و مواد لازم را در دسترس سلول های بدن و بویژه سلول های عصبی قرار می دهد.

    این عناصر مفید در فعالیت سلول های عصبی و از میان بردن تحریک آنها نقش بسزائی دارند.

    گریپ فورت

    گریپ فروت ، دارای ویتامین ث است. این ویتامین در حفظ سلامت قلب و عروق بدن موثر است.

    این میوه به تولید قند و مواد حیاتی دستگاه بدن کمک می کند.

    گریپ فروت ، خون را تصفیه می کند و کلیه و کبد را پاک می نماید. این میوه عمل هضم را آسان می کند و جریان عصیر (شیره) معدی و ترشح کیسه صفرا را سرعت می بخشد.

    گیلاس

    گیلاس حاوی کلسیم، فسفر، پتاسیم، کلر، سدیم، منیزیم، گوگرد و به مقدار قابل توجهی آهن است همچنین دارای کبالت، مس، منگنز و روی است.

    خوردن گیلاس بداخلاقی را به خوش اخلاقی تبدیل می کند. خوردن گیلاس دفع کننده سموم بدن و تصفیه کننده خون است.

    انار

    آب انار برای پیشگیری از سرطان مفید است، سلامت قلب را بهبود می بخشد.

    آب انار همچنین می تواند چربی های اطراف معده و شکم را در زنان و مردان چاق کاهش دهد.

    هویج

    هویج با داشتن مواد مقوی و ویتامین ها یکی از مهمترین و مفیدترین مواد برای بدن است. . خوردن هویج مقاومت بدن را در مقابل بیماریهای عفونی بالا می برد. مصرف هویج در برطرف کردن بیماری های آب آوردن انساج بدن، عدم دفع ادرار ، تحریک مجاری هضم و تنفسی، سرفه های مقاوم ، آسم ، اخلاط خونی و دفع کرم اثر معجزه آسائی دارد.

    زیتون

    زیتون گیاهی بسیار مفید برای سلامتی انسان است و می تواند از بروز بیماری های قلبی پیشگیری کند.

    اگرچه زیتون حاوی چربی بالایی است اما با این وجود منبع خوبی از اسید اولئیک یا اسیدهای چرب اشباع نشده امگا – ۹ و ویتامین ایی است. زیتون همچنین می تواند اشتها را نیز افزایش دهد.

    این گیاه و روغن آن میزان قند خون را تنظیم می کنند و خاصیت ضد سرطان و ضد التهابی دارد تا جایی که ممکن است از التهاب روده نیز پیشگیری کنند. خاصیت زیتون برای پیشگیری و درمان آسم و آرتروز نیز شناخته شده است.

    زیتون سنگ های صفراوی را دفع و یبوست های مزمن را درمان می کند و تسکین دهنده قولنج های ناشی از ورم کلیه است. همچنین این میوه بسیار مفید در تسکین درد و سوزش سوختگی ها، درمان آفتاب زدگی و سرمازدگی، گزش حشرات، مار و عقرب نقش قابل توجهی دارد.

    خیار

    خیار دارای ویتامین هایی است که روزانه بدن ما به آن نیازدارد مانند میتامین های ب ۱، ب۲، ب ۳، ب ۵، ب ۶، اسید فولیک، ویتامین سی، کلسیم، آهن، منیزیم، فسفر و پتاسیم و روی است.

    انگور

    انگور دارای ویتامین های آ، ب و ث است و نیز دارای مقداری منیزیم ، کلسیم ، آهن ، فسفر ، پتاسیم و آلبومین است.

    یکی از خواص انگور ، صاف کننده و مولد خون بودن آن است. انگور قند خون را نیز تنظیم می کند . به علاوه انگور قرمز برای تصفیه خون و خون سازی از انگور سبز هم بهتر است .

در حال نمایش 1 نوشته (از کل 1)
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.