لاغری سریع با رژیم ۷-۴-۲ ، کاهش وزن ۵ کیلویی در یک ماه

در حال نمایش 1 نوشته (از کل 1)
  • نویسنده
    نوشته‌ها
  • #115935
    vida samiee
    مدیر

    لاغری سریع با رژیم 7-4-2 ، کاهش وزن 5 کیلویی در یک ماه
    شما هم می خواهید با خوردن و در مدت زمان کوتاه و خیلی سریع لاغر شوید؟ تحمل رژیم های سنگین و سخت را ندارید؟ پیشنهاد ما برای شما رژیم 7-4-2 که در آن وعده های غذایی لاغر کننده برایتان تدارک دیده ایم و می توانید به راحتی و به سرعت لاغر شوید.
    لاغری سریع با رژیم غذایی 7-4-2

    می‌خواهیم رژیمی به شما معرفی کنیم که می تواند برای 4 وعده روزانه شما غذاهای لاغر کننده تدارک ببیند؛ آن هم فقط در مدت 7روز. در این مدت به راحتی میتوانید 3تا5 کیلوگرم وزن کم کنید. در ادامه شما را با رژیم 7-4-2 آشنا می کنیم.

    یعنی 2 وعده‌ی غذایی(ناهار و شام)، 4 میان‌وعده‌ی روزانه به مدت 7 روز. در این رژیم شکلات سیاه و مواد نشاسته‌ای نیز گنجانده شده است.هدف این روش این است که با شیوه‌ای به دور از افراط و سختگیری و با رعایت اعتدال در مصرف مواد غذایی سالم و خوشمزه فرد را چند کیلوگرم لاغر کند. در فاز اول این رژیم در عرض یک ماه می‌توان بین 3 تا 5 کیلوگرم وزن کم کرد.

    این رژیم پیشنهادات خوبی برای لاغری طولانی مدت دارد در صورتیکه سخت‌گیری رژیم‌های دیگر را ندارد. میان‌وعده، ارفاق‌ها و جایزه‌ها باعث شده است که این رژیم برای افراد مختلف، مناسب و ساده باشد. بهتر است بعد از رژیم نیز عادت‌های خوب غذایی آن را دنبال کنید تا لاغری‌تان طولانی مدت شود. اگر عادت‌های بد غذایی زیادی دارید، نمی‌توانید از مواد غذایی دلخواهتان دست بکشید یا سر ساعات مشخصی غذا بخورید این رژیم چندان به دردتان نمی‌خورد. البته منظورمان این است که مدت زمان رعایت آن طولانی‌تر خواهد بود. شما نیاز دارید که هر هفته حداقل 3 ساعت ورزش کنید و یا اینکه روزانه یک ورزش سبک ماننده پیاده روی، انجام کارهای منزل، باغچه کاری و غیره انجام دهید تا راحت‌تر به وزن دلخواهتان برسید.

    فاز 1 برای لاغری سریع، برنامه‌ی غذایی را تقسیم کنید

    دو وعده‌ی غذایی ناهار و شام باید شامل گوشت پرندگان، ماهی، تخم مرغ، گوشت قرمز کم چرب(120 تا 200 گرم برای خانم‌ها و 150 تا 250 گرم برای آقایان) و سبزیجات(حداقل 150 گرم برای هر وعده‌ی غذایی) و همچنین میزان بسیار کمی مواد چرب(یک قاشق غذاخوری کره یا ترجیحا روغن زیتون یا روغن کلزا) باشد. می‌توانید یک پیش غذای ساده مانند سالاد یا سوپ بدون ماده‌ی چرب و بدون مواد غذایی نشاسته‌ای(سوپ یا خوراک بدون سیب زمینی) به برنامه‌ی غذایی اضافه کنید.

    در این رژیم رساندن طعم شیرین با مصرف میوه یا ماست طبیعی تامین می‌شود. بنابراین در ساعات 10 صبح، 4 و 7 بعد از ظهر و حدود 10 شب برای جلوگیری از گرسنگی احتمالی باید میان‌وعده ای شامل میوه یا ماست میل کنید.

    این میان‌وعده ها باید سر ساعت مشخصی صرف شوند. می‌توانید میزان میان‌وعده‌ها را بر حسب نیازهایتان کاهش دهید.توجه داشته باشید که تقسیم بندی برنامه‌ی غذایی به لاغری کمک می‌کند به خاطر این که باعث کاهش انسولین ترشح‌شده می‌شود به این ترتیب دخیره‌سازی کالری‌ها کاهش پیدا کرده و روند لاغری به راحتی سپری می‌شود.

    گنجاندن مواد نشاسته‌ای در لاغری سریع با رژیم 7-4-2

    همانطور که گفته شد این رژیم جزو رژیم‌های سختگیرانه نیست و ارفاق‌های مناسبی دارد. به این ترتیب که می‌توانید 4 مرتبه در هفته 150 گرم مواد غذایی نشاسته‌ای پخته میل کنید. بهتر است سراغ آن‌هایی بروید که شاخص گلیسمی Glycemic Index یا به اختصار GI پایینی دارند و باعث سیری طولانی مدت می‌شوند مانند پاستاهای تهیه شده از آرد کامل، حبوبات(عدس، لپه و غیره) سیب زمینی پخته شده با پوست و برنج. اگر این مواد غذایی را مصرف می‌کنید از خوردن نان بپرهیزید. این مواد غذایی را با سالاد و سبزیجات فراوان میل کنید.

در حال نمایش 1 نوشته (از کل 1)
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.