لاغری تا عروسی

در حال نمایش 10 نوشته (از کل 10)
  • نویسنده
    نوشته‌ها
  • #76151
    yas.l
    مشارکت کننده

    سلام. من یاس هستم. 24 ساله . قد 160 . وزن 77 . حدود 5-6 ماه فرصت دارم تا عروسی که لاغر بشم. از کارشناس های محترم می خوام که کمکم کنن. راستش حدود دی ماه رژیم اینترنتی دکتر فرشچی رو دریافت کردم که اون موقع 75 کیلو بودم اما نشد بگیرم. بعد از دو هفته هم گزارش دادم که نتونستم بگیرم و سری دوم رژیم هم برام اومد. حالا با وجود اضافه وزن می تونم همون رژیم اولیه رو بگیرم؟در ضمن یه مساله دیگه هم هست و اون اینه که انگیزه ام خیلی نیست. کمکم کنین لطفا. چقدر پیاده روی موثره ؟ من فرصت بدنسازی ندارم.

    #99549
    zahra jamshidi
    مشارکت کننده

    سلام
    قبل از هر چیز تبریک می گم و براتون آرزوی خوشبختی دارم.

    دوکیلوگرم وزن افزوده شده اخیرتان، تاثیری بر میزان کالری دریافتی شما ندارد ، پس می توانید رژیم اول خود را اجرا کنید ، با اون رژیم می تونید دو کیلوگرم کاهش وزن داشته و وزن افزوده شده رو برگردونید . توصیه می کنم حتماً حتماً با کارشناسی که براتون تعیین شده تماس گرفته و مشکل تون رو مطرح کنید ، قطعاً ایشون با توجه به پروند شما توصیه ها و نکات موثری رو براتون مطرح خواهند کرد .
    پیاده روی هم همان طور که در رژیم تون قید شده به میزان حداقل 40 دقیقه در روز الزامی است . می توانید مسیرهای خرید های مورد نیاز مراسم عروسی رو (که می دونم کم نیستند:)) رو پیاده طی کنید ، مسیری رو انتخاب کنید که طی کردن آن 40 دقیقه به طول بیانجامد .

    حرف آخر اینکه چه انگیزه ای بالاتر از سلامتی؛ و البته در کنار آن نزدیکی تاریخ مراسم عروسی تان که اگر به وزن دلخواه خود برسید، خواهید درخشید.

    براتون آرزوی موفقیت دارم .

    #99554
    yas.l
    مشارکت کننده

    خانم جمشیدی عزیز از اینکه وقت گذاشتین برام و جوابمو دادین ممنونم.با رژیم های سه هفته ای دکتر فرشچی چقدر وزن کاهش می کنه ؟ حدودی هم بگین ممنون میشم. من هم می تونم وزن کم کنم ؟

    #99555
    zahra jamshidi
    مشارکت کننده

    خواهش می کنم
    با رژیم سه هفته ای ، 3 کیلو کاهش وزن خواهید داشت (البته به شرط اینکه مقید بهش باشید ).

    اینجا همه تونستن وزن کم کنند ، پس شما هم قطعاً می تونید .

    #99901
    yas.l
    مشارکت کننده

    خانم جمشیدی عزیز سلام . من مدتی رژیم رو رعایت کردم با ورزش اما تغییری بوجود نیامد و به همین دلیل رهایش کردم. اما حالا دوباره میخوام شروع کنم. احساس بدی دارم و علاوه بر اون استرس شدید بای کم نکردن وزن. من باید چیکار کنم ؟ فقط 4 ماه تا عروسی فرصت دارم.

    #99903
    Zohre Azimi
    مشارکت کننده

    به نظر من بدترین چیزی که مانع میشه تا ما به هدفمون برسیم و به اندازه ای که انتظار میره کاهش وزن داشته باشیم استرس و عجله است.
    بهترین کار اینه که فقط دستورات رژیم درمانتون رو مو به مو اجرا کنید و نگران نتیجه نباشید. مدام هم روی ترازو نرید. مطمئن باشبد نتیجه مطلوب حاصل میشه . مبارک باشه

    #99905
    e.amini
    مشارکت کننده

    4 ماه فرصت کمی نیست، بد نیست بدونید که دوره های رژیم درمانی نوین 3 ماهه و اغلب افراد می تونن با توجه به شرایطشون حدود 10 تا 12 کیلوگرم وزن کم کنند. فکر می کنم مناسب ترین راه برای شما اینه که تنش ها و محدودیت های ذهنیتون را درباره اضافه وزن، رژیم و عروسی کنار بگذارید که خیلی هم انرژی گیر و فرساینده است و به جای آن روی آنچه می خورید تمرکز کنید. رژیم اولتان را الگو قرار دهید و در روزهایی که نمی توانید طبق رژیم غذا تهیه کنید مقدار کربوهیدرات یعنی برنج و نان را رعایت نمائید.
    [hr]

    #99911
    zahra jamshidi
    مشارکت کننده

    من به شخصه خیلی ها رو دیدم که در عرض سه ماه به نتایج خوبی در کاهش وزن رسیدند و این میزان که نرمالش 12 کیلوگرمه تغییر محسوسی در ظاهرشون ایجاد کرده و تغییرات مثبت و چشم گیری در سایزشون ایجاد شده،
    اینا رو گفتم تا بدونید که تجربه نشون داده که این زمان برای رسیدن به نتیجه خوب کافیه،
    اما ،
    بستگی به تلاش و جدیت شما داره ؛ اگرکه دقیق و کامل به اجرای رژیم تون در تمامی این روزهای آتی بپردازید و واقعاً بر روی رژیمتون و اجرای 100 درصدی اون تمرکز کنید به نتایج بسیار خوبی خواهید رسید.
    در ضمن،
    ورزش رو فراموش نکنید . همون پیاده روی روزانه که اگه وجود داشته باشه نه تنها تضمینی برای تدام کاهش وزنتان تا رسیدن به وزن دلخواهه، بلکه تاثیری بزرگ و معنادار در کاهش استرس و بهبود خلق و خوی شما دارد .
    این دو یعنی رژیم و فعایلت بدنی رو جدی بگیرید و این فرصت سه ماه رو از دست ندید و به خودتون قول بدید که تا پایان 3 ماه به اونها پایبند بمونید .
    براتون آرزوی موفقیت در مسیر کاهش وزنتان دارم

    #99972
    zahra jamshidi
    مشارکت کننده

    البته به یاد داشته باشیم که درستش اینه که برای تضمین سلامتی وزن خودمون رو کم بکنیم نه فقط برای دوره های کوتاه و مراسم های خاص .

    #99981
    e.amini
    مشارکت کننده

    دقیقا منم همینطور فکر می کنم و به نظرم ظاهر آدمها اهمیت ناچیزی در برابر سلامتیشون داره. اما جالبه که در بیشتر افراد انگیزه لاغر شدن برای شرکت در یک مهمونی قوی تر از لاغر شدن صرفا برای سلامتیه!

در حال نمایش 10 نوشته (از کل 10)
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.