غذا خوردن پشت کامپیوتر اشتها را افزایش میدهد

در حال نمایش 2 نوشته (از کل 2)
  • نویسنده
    نوشته‌ها
  • #69720
    farzaneh negahban
    مشارکت کننده

    طبق تحقیقات انجام شده در دانشگاه Bristol افرادی که پشت کامپیوتر غذا می خورند کالری بسیار بیشتری از سایر افراد دریافت می کنند.
    این مطالعه شامل 44 زن و مرد بود که به دو گروه تقسیم شدند.در این مطالعه از دو گروه خواسته شد که غذای مشابهی را در ساعت مشابه ، یک گروه در حال کار با کامپیوتر و گروه دیگر در شرایط معمولی مصرف کنند. بعد از مطاعه دیده شد گروهی که در حین کار با غذا می خوردند بع از صرف غذا احساس سیری نداشتند در حالیکه گروه دیگر با همان مقدار غذا کاملا سیر میشدند. بنابراین این شیوه خوردن، می تواند اشتهای شما را افزایش داده و باعث شود که بیشتر بخورید. این متخصصان بررسی کردند که به چه روش هایی اشتها تحت تاثیر حافظه و توجه قرار می گیرد. آنها هم چنین متوجه شدند کسانی که به این شیوه تغذیه می کنند اغلب فراموش می کنند که در پایان چقدر خوراکی و غذا خورده اند و حتی گاهی به سختی به یاد می آورند که غذا چه چیزی خورده اند.

    published in the January issue of the ‘American Journal of Clinical Nutrition

    #97004
    matin
    مشارکت کننده

    درتکمیل فرمایش شما باید بگم که ثابت شده هر شرایطی که مانع از توجه کافی فرد به غذا خوردنش شود،باعث افزایش اشتها و در نهایت افزایش وزن او میشود.این شرایط شامل:غذا خوردن در جلوی تلویزیون یا کامپیوتر،غذا خوردن در تاریکی یا نور کم ،و خوردن در ماشین در حین سفر و از این قبیل…

در حال نمایش 2 نوشته (از کل 2)
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.