سوپ چربی سوز

در حال نمایش 9 نوشته (از کل 9)
  • نویسنده
    نوشته‌ها
  • #69739
    azy
    مشارکت کننده

    روش تهیه سوپ چربی سوز

    ● مواد لازم
    ▪ ۴ لیتر آب
    ▪ ۴ عدد پیاز درشت خرد شده
    ▪ ۴ حبه سیر له شده
    ▪ ۴ هویج خرد شده نگینی
    ▪ ۴ عدد کدو سبز خرد شده نگینی
    ▪ ۲۰۰ گرم گل کلم خرد شده
    ▪ ۲ عدد فلفل دلمه ای خرد شده
    ▪ ۲ شاخه کرفس ریز شده
    ▪ ۶ عدد گوجه پوست گرفته
    ▪ ۲ قطعه عصاره آب مرغ یا یک لیوان آب مرغ بدون روغن
    ● طرز تهیه
    مواد را داخل قابلمه ریخته نمک، فلفل و پودر کاری را به دلخواه اضافه کنید. سپس در ظرف را بسته تا مواد حدوداً ۱۵ دقیقه به خوبی پخته و نرم شوند. بهتر است از له شدن مواد جلوگیری شود تا ویتامین سبزیجات حفظ شود. هر بار که احساس گرسنگی کردید از این سوپ میل کنید.
    خاصیت این سوپ باعث می شود که با هر بار مصرف لاغرتر شوید. این رژیم غذایی در مورد بیماران قلبی یا کسانی که عمل جراحی دارند توصیه می شود تا وزن آنها کمتر شود و خوشبختانه برعکس برخی رژیم های لاغری هیچ ریسکی در برنخواهد داشت. این سوپ علاوه بر سوزاندن چربی های اضافی باعث تمیز شدن سیستم گوارشی می شود

    #96665
    madjd
    مدیرکل

    ممنون ولی خیلی تند بود

    #96671
    azy
    مشارکت کننده

    خواهش میکنم برای اینکه تندی کمتری داشته باشد میتونید از حبه سیر کمتر و ادویه کاری کمتری استفاده کنید..اگر من اونجا بودم هیچیش نمیموند .عاشق غذاهای تندم.
    اما غذاهای تندTEF (اثر گرمازایی غذا)بالاتری دارند و متابولیسم بدن را بیشتر میکنند و برای رژیمهای لاغری مفیدند حالا خود دانید.

    #96693
    n.fazel
    مشارکت کننده

    البته شما خیلی خوشبینانه نگاه کردید. اینطور نیست که با هر بار مصرف این سوپ لاغر تر میشید. تاثیر آن خیلی ناچیز است و ممکن است اصلا به چشم نیاید. البته اگه همراه یه رژیم کم کالری و رزش باشه ممکنه کمی کمک کنه. ولی لازم نیست برای لاغری تندی رو تحمل کنید و به غذاهای خیلی تند روی بیارید

    #96711
    azy
    مشارکت کننده

    خانم فاضل عزیز یکی از مهترین فاکتورهای این سوپ کم کالری بودن ابن سوپ است شما سه روز این سوپ رو امتحان کنید ببینید که کاهش وزن خواهید داشت (حالا نخواستید تندش نکنید).نکته بعد اینکه همونطور که در بالا اشاره کردم فلفل و کلا تندی tef بدن را بالا میبرد و فرد زودتر احساس سیری میکند و به لاغری کمک میکند علاوه برآن سیگار هم همین کار را میکند به همین خاطر هست که افرادی که زیاد سیگار میکشند لاغر هستند .من الزامی نه در خوردن سوپ و نه در کشیدن سیگار برای افراد مشخص نکردم فقط اطلاعاتم را ارائه دادم…اما این سوپ به همراه ورزش مناسب برای لاغری مفید است..

    #96955
    n.fazel
    مشارکت کننده

    من منظورم با افرادی بود که ممکنه با خوندن این مطلب برداشت درستی نکنن. از مطلبتون ممنون

    #96956
    nikbakht
    مشارکت کننده

    بله خوب قرار هم نیست کسی با خوردن این سوپ لاغر بشه ولی وقتی آدم گرسنه هست خوب هست که از این غذاهای کم کالری استفاده کنه و این جوری خودش را سیر کنه.

    #96958
    azy
    مشارکت کننده

    من خودم این سوپ را تجربه کردم و بسیار از طعمش لذت بردم البته زمانی که گرسنه بودم و دلم غذای گرم میخواست وزن هم کم کردم البته با توجه به اینکه کالریهایم را هم حساب میکردم .برای من موثر بود امیدوارم دوستان هم بپزند و لذت ببرند

    #97164
    ناشناس
    میهمان

    سلام
    برای کنکوری ها هم برنامه بدین
    که هم بشه درس خوند و هم بشه لاغر شد

در حال نمایش 9 نوشته (از کل 9)
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.