سطح فعالیت جسمی‌تان را افزایش دهید

در حال نمایش 3 نوشته (از کل 3)
  • نویسنده
    نوشته‌ها
  • #79391
    zghasemi
    مشارکت کننده

    کسی که میزان ورزش خود را بیشتر می‌کند اما همان کالری مصرفی قبلی را حفظ می‌کند، حتماً وزن کم می‌کند. حتی اگر از باشگاه متنفر باشید–حتی ورزش سبک مثل یک پیاده‌روی کوتاه ۲۰ دقیقه‌ای–اگر تقریباً همه روزهای هفته انجام شود بسیار فایده‌بخش خواهد بود. هربار که بیشتر از زمان عادی ورزش کنید، کالری و چربی خواهید سوزاند. راه‌های مختلفی برای افزایش فعالیت جسمی‌تان وجود دارد. ورزش‌های گروهی، کلاس‌های ایروبیک، دویدن، راه رفتن، شنا کردن و دوچرخه‌سواری همه این‌ها سطح تناسب‌اندام شما را ارتقا می‌بخشد. چیزی را پیدا کنید که برایتان راحت باشد و از انجام آن لذت ببرید. این باعث می‌شود آن را در برنامه زندگی‌تان جا انداخته و ادامه دهید.

    • آخرهفته‌ها بدون ماشین بیرون آمده و تا مرکز خرید پیاده بروید. پیاده‌روی‌های طولانی‌تری را تا پارک نزدیک خانه بروید و اگز نیاز به خوراکی داشتید حتما از خانه ببرید تا بر آنچه می‌خورید کنترل داشته باشید.

    • هر یک قدم اضافه‌ای که بردارید به حساب می‌آید. همیشه به جای آسانسور از پله‌ها استفاده کنید یا یک ایستگاه قبل از مقصدتان از اتوبوس پیاده شوید و بقیه راه را پیاده بروید.

    • از تبلیغات بین برنامه‌های تلویزیونی استفاده کرده، بایستید و ورزش کنید. یا یک دوچرخه‌ثابت در اتاق نشیمن خود بگذارید که هنگان تماشای تلویزیون دوچرخه بزنید.

    #101340
    e.amini
    مشارکت کننده

    افزایش فعالیت بدنی غیر از اینکه از طریق سوزاندن کالری باعث کاهش وزن می شود، از طریق افزایش توده عضلانی نیز باعث بالا رفتن سوخت و ساز بدن و لاغری می شود.

    #101348
    zghasemi
    مشارکت کننده

    ممنون از مطلب مفید شما خانم امینی عزیز
    ورزش ها همچنین در کاهش سایز و لاغری موضعی هم بسیار موثرند

در حال نمایش 3 نوشته (از کل 3)
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.