روش های شگفت انگیز برای تسلیم نشدن در برابر بی انگیزگی

در حال نمایش 5 نوشته (از کل 5)
  • نویسنده
    نوشته‌ها
  • #70333
    farzaneh negahban
    مشارکت کننده

    آیا هر زمانی که وسوسه خوردن دارید،تسلیم می‌شوید؟ باید اراده‌تان را به کار بگیرید. تنها چیزی که بین شما و اضافه وزنتان قرار دارد تصمیم و اراده قوی است. اراده همان متوقف کردن میل به خوردن و جلوگیری از زیاده روی است.
    4 تکنیک زیر را به کار بگیرید:
    1. کم اما به دفعات بخورید
    این کار گرسنگی را از بین میبرد،نخوردن به مدت طولانی باعث افت فشار خون می‌شود. این عامل باعث می‌شود که اشتهای زیادی برای خوردن داشته باشید. اگر هر 3 الی 4 ساعت وعده‌های غذایی کوچکی بخورید فشار خونتان ثابت می‌ماند، و از افت فشارخون که باعث خوردن زیاد می‌شود جلوگیری می‌کند.
    2. اگر راست دست هستید با دست چپتان بخورید و برعکس
    با این کار حواستان پرت نمی‌شود. برداشتن قاشق با دستی که شما به طور خودکار کمتر از آن استفاده می‌کنید حرکت خوردن را کندتر می‌کند و باعث می‌شود که توجه‌تان به غذایتان متمرکز شود. این دو مورد به کاهش وزن کمک فراوانی می‌کند. مطالعات نشان داده که اگر این کار را مرتب تمرین کنید، این عمل معکوس اراده شما را افزایش می‌دهد.
    3. خودتان را بهطور منظم وزن کنید
    با این کار هدفتان را از دست نمی‌دهید. وزن کردن باعث می‌شود تا به وزن اضافیتان پی ببرید. بنابراین در کم کردن و سوزاندن فوری کالری به شما کمک می‌کند. درحقیقت، زمانی که محققان دانشگاه مینه سوتا بیشتر از 1800 نفر را که در کاهش وزن موفق بودند مورد بررسی قرار دادند، دریافتند که 40 درصد آنها به صورت هفتگی خودشان را وزن کرده اند.
    4. روحیه‌تان را تقویت کنید
    با این کار افسردگی را از خود دور کرده و مانع خوردن همراه با هیجان میشود. وقتی افراد زیاد می‌خورند، بیشتر مواقع به خاطر این است که احساس افسردگی می‌کنند. تقویت کردن روحیه به این خاطر است که شما فکرتان را از خوردن پاک کنید. مطالعه ای که در نشریه روانشناسی اجتماعی تجربی در سال 2007 منتشر شده بود این موضوع را منعکس کرده بود. . نتایج این مطالعه نشان داد که احساس خوشایند حتی به مقدار کم می‌تواند خیلی سریع توانایی نه گفتن را بالا ببرد. بنابراین احساسات خوب و خوشایند ممکن است موقتی باشد اما مهم این است که شما را در برابر بستنی گردویی و غذاهای خوشمزه ایمن نگه می‌دارد.

     

    #97359
    madjd
    مدیرکل

    اگر راست دست هستید با دست چپتان بخورید
    خیلی جالب و جدید بود
    ممنون

    #97376
    farzaneh negahban
    مشارکت کننده

    خیلی ممنون و به نظرم این کار خیلی موثره ، به همه کسایی که قصد کاهش وزن دارن توصیه می کنم این روشو امتحان کنن

    #97394
    susan
    مشارکت کننده

    با تشكر مطلب جالب و خوبي ارائه كرديد.چون براي هر كاري انگيزه مهمترين ملاك است.

    #97417
    roya50
    مشارکت کننده

    جالب بود و خواندنی ممنون

در حال نمایش 5 نوشته (از کل 5)
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.