راه حل هایی برای درمان رودل کردن در شب یلدا

در حال نمایش 1 نوشته (از کل 1)
  • نویسنده
    نوشته‌ها
  • #74948
    amini
    مشارکت کننده

    طبیعی است که در شب یلدا هله هوله زیاد بخورید و دست رد به سینه هیچ کدام از آنها نزنید ؛ یک شام خوشمزه ، آجیل ، شیرینی و میوه و….

    اما بعضی اوقات بعد از خوردن هله هوله های شب یلدا دچار رودل می شویم ؛ جدا از اینکه اینهمه کالری که یک شبه به بدن مان وارد می کنیم چه مشکلاتی برای بدن مان ایجاد می کند ، اما برای درمان رودل چکار کنیم؟

    اول از همه خودتان را سرزنش نکنید ، این یک موضوع طبیعی است ، یک شب هزار شب نمی شود؛

    1- به غذایتان ادویه اضافه کنید و بخورید ؛ ادویه هایی مانند فلفل تند این ادویه ها باعث می شود شما رودل نکنید. از جمله این ادویه ها : فلفل سیاه ، رزماری ، دارچین ، سیر و فلفل قرمز تند است.این ادویه ها سحط انسولین بدن را پایین آورده و بعد از خوردن یک غذای سنگین و چرب باعث می شود میزان کالری هایی که جذب بدن می شود کاهش یابد.

    2- آب پرتقال : آنتی اکسیدان موجود در آب پرتقال تاثیر منفی کالری های اضافی وارد شده به بدن را خنثی می کند.افرادیکه پس از خوردن غذاهای چرب و پرکالری یک لیوان آب پرتقال می نوشند میزان رادیکال های آزاد شده مضر بدن شان کاهش می یابد و احتمال حمله قلبی که نتیجه خوردن غذاهای سنگین و چرب است را از بین می برد.

    3- میوه : خوردن میوه هایی که آنتی اکسیدان های زیادی دارند از جمله گلابی ، انواع توت ، کیوی رادیکال های مضر آزاد شده در بدن را کاهش می دهد.

    4- سرکه : خوردن یک قاشق چایخوری پس از یک شام سنگین و چرب ، میزان قند خون شما را متعادل می کند. می توانید سرکه را بصورت خام میل کنید یا روی سالاد ریخته و نوش جان کنید
    کلینیک رژیم درمانی نوین_دکتر فرشچی

در حال نمایش 1 نوشته (از کل 1)
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.