رابطه صبحانه خوردن و بیماری

در حال نمایش 2 نوشته (از کل 2)
  • نویسنده
    نوشته‌ها
  • #73923
    amini
    مشارکت کننده

    صبحانه‌خور‌ها سرعت عمل و حضور ذهن بيشتري دارند و اين ويژگي به بهبود عملكرد افراد در مدرسه، دانشگاه و محل كار كمك مي‌كند.
    الف: خيلي از انسان‌ها صبح كه از خواب بيدار مي‌شوند رغبتي به خوردن صبحانه ندارند

    غافل از اينكه اين وعده غذايي بخش قابل توجهي از انرژي آنها را در طول روزتامين مي‌كند. در واقع اصرار مادران براي خوراندن صبحانه به فرزندان بي‌دليل نيست و تحقيقات پزشكان نشان مي‌دهد كه صبحانه، مهم‌ترين وعده غذايي در طول روز است. با اندكي زودتر از خواب بيدار شدن، نرمشي مختصر و دوش گرفتن مي‌توان اشتهاي لازم براي خوردن صبحانه را پيدا كرد.

    پزشكان مي‌گويند: آن دسته از افرادي كه صبحانه مي خورند نسبت به آنهايي كه از صبحانه فرار مي كنند، لاغرترند و رژيم غذايي زماني كارساز است كه وعده صبحانه از آن حذف نشده باشد.

    همچنين مصرف صبحانه بدن را سالم‌تر نگه مي‌دارد و ريسك ابتلا به بيماري‌هاي قلبي، ديابت و سرطان را كاهش داده و به تقويت سيستم ايمني بدن كمك مي‌كند.

    علاوه بر اين صبحانه‌خور‌ها سرعت عمل و حضور ذهن بيشتري دارند و اين ويژگي به بهبود عملكرد افراد در مدرسه، دانشگاه و محل كار كمك مي‌كند. يك صبحانه متعادل بايد بين
    500 تا 600 كالري انرژي داشته باشد و در آن انواع ويتامين‌ها و مواد معدني شامل 20 گرم پروتئين و حداقل 5 گرم فيبر، موجود باشد.
    کلینیک رژیم درمانی نوین_دکتر فرشچی

    #98487
    zahra jamshidi
    مشارکت کننده

    ممنون
    درواقع هیچ وقت فراموش نکنیم که
    “صبحانه شاه وعدست.”

در حال نمایش 2 نوشته (از کل 2)
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.