خوردنی هایی که در تابستان وزن تان را کاهش می دهند !

در حال نمایش 1 نوشته (از کل 1)
  • نویسنده
    نوشته‌ها
  • #84366
    s.shahemi
    مشارکت کننده

    توت‌فرنگی، محبوب قلب‌ها!
    یک فنجان توت‌فرنگی که هر کدام از وسط دو نیم شده باشند معادل ۳ گرم فیبر به بدن می‌رسانند. در عین حال با خوردن توت‌فرنگی روزانه می‌توانید بیشتر از آنچه تصور می‌کنید ویتامین C و البته آنتی‌اکسیدان به بدن برسانید به طوری که پوستی شاداب‌تر و البته جوان‌تر از سن واقعی‌تان خواهید داشت. پس بدانید توت‌فرنگی یکی از آن خوراکی‌های فیبردار تابستانی است که می‌تواند در عین خوشمزگی برای وزن کم کردن هم به کارتان بیاید.
    کدوی سبز
    اگر کدوی سبز دوست دارید که خوشبخت هستید! اما اگر دوست ندارید لطفا دنبال راهی باشید که بتوانید به این خوراکی تابستانی علاقه‌مند شوید چون با خوردن یک فنجان کدوی سبز پخته‌شده علاوه بر اینکه ۳ گرم فیبر به بدن می‌رسانید تنها ۳۰ کالری دریافت کرده‌اید که قطعا نمی‌تواند نگران‌کننده باشد.
    اگر می‌خواهید درباره کدوی سبز بیشتر بدانید شاید برایتان جالب باشد که این خوراکی با بهره‌مندی از ۲ ماده فیتو شیمیایی به نام‌های لیتویین و زیاکسانتین که در چشم تجمع می‌کنند مانع ضعف تدریجی ماهیچه‌های چشمی به دلیل بالا رفتن سن خواهد شد. پس چه خوش?تان بیاید و چه بدتان، بهتر است برای کدو جایی در برنامه غذایی ثابت خود باز کنید.
    ذرت، دردانه تابستانی
    با مصرف یک فنجان ذرت شیرین پخته‌شده کالری زیادی به بدن می‌رسانید اما در عین حال میزان فیبری هم که دریافت می‌کنید نیز زیاد خواهد شد. شما با میل کردن یک فنجان ذرت پخته‌شده معادل ۱۷۷ کالری دریافت می‌کنید و این در حالی است که این مقدار ذرت ۵ گرم فیبر به بدن خواهد رساند.
    ذرت به جز فیبر ویژگی‌های مشابه دیگری با کدوی سبز دارد. از جمله اینکه با برخورداری از ۲ ماده فیتوشیمیایی از سلامت چشمان شما محافظت خواهد کرد. این ماده خوراکی خوشمزه و پرطرفدار است. می‌توانید از آن در سالاد سبز هم استفاده کنید.

در حال نمایش 1 نوشته (از کل 1)
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.