خطرات “آبهای معدنی کارخانه ای” که آن را در زمره بدترین آبهای نوشیدنی قرار داده

در حال نمایش 7 نوشته (از کل 7)
  • نویسنده
    نوشته‌ها
  • #70093
    matin
    مشارکت کننده

    آب های معدنی کارخانه ای، با توجه به این که مدت زمان طولانی از بسته بندی تا مصرف را سپری می کنند و شرایط و دمای نگهداری آب در این مدت مشخص نمی باشد به هیچ وجه مورد تایید نیست، به طور مثال هوای گرم در حین حمل یا در محل نگهداری، باعث واکنش شیمیایی ظروف پلاستیکی خواهد شد.

    ضمناً از آنجایی که نگهداری بلند مدت آب در حجم کمتر از آب کر، باعث آلودگی آب می گردد و حجم بطری پلاستیکی آب معدنی از آب کر کمتر است، انتظار می رود آب معدنی در بطری دچار تغییر و آلودگی گردد، ولی با گذشت زمان تغییری نمی کنند که این نشان می دهد به این آب مواد شیمیایی اضافه شده است تا از تغییر آب تا زمان انقضای درج شده در روی بطری جلوگیری گردد که خود باعث آلودگی آب شده است.

    بدانید که آبی که کمتر از سه روز در جایی بدون جریان بماند دچار تغییرات میشود و قابل خوردن نیست مگر آنکه با نگهدارنده های شیمیایی، آن آب را هم مانند شیرهای و دیگر محصولات دنیای بیمار امروز به اصطلاح : “مدت دار” کرد!

    همچنین بر اساس تحقیق محققان آمریکایی در مقاله ارائه شده در رابطه با آب معدنی های بسته بندی شده، نشان داده شده است که بیش از صد ترکیب شیمیایی در حین تولید و همچنین در مدت زمان نگهداری آن در بطری پلاستیکی به داخل آب وارد می شود.

    #97058
    madjd
    مدیرکل

    ممنون از اطلاع رسانی شما
    شما چه آبی را توصیه میکنید؟
    آب شیر که کلر زیادی دارد و آبهای معدنی هم ….

    #97069
    matin
    مشارکت کننده

    با تشکر از حسن توجه شما
    در مورد بهترین آبهای نوشیدنی متعاقبا در مقالات توضیح خواهم داد ولی فعلا توصیه میشود که اگر گرفتار زندگی شهر نشینی هستید برای نوشیدن و یا طبخ غذا،همین آبهای شیر را در ظروف مسی یا برنجی بجوشانید و بعد مصرف کنید.تا املاح اضافی آنها کم شود .البته کلر با جوشاندن از بین نمیرود ! بهتربن آبها،اب باران بخصوص باران در اردیبهشت ماه است.

    #97097
    madjd
    مدیرکل

    راه کارهای شما این است؟
    1.خرید ظروف مسی و نگه داری آب در این ظروف
    2.ذخیره آب باران(باران اردیبهشت)

    #97103
    matin
    مشارکت کننده

    آب را حتی پس از جوشاندن،بیش از سه روز نباید در ظرف نگه داشت.قبل از 3 روز باید مصرف کرد،راهکار های آن متعاقبا در مقالات بعدی در خدمتتان قرار خواهد گرفت ، مجال آن اینجا نیست،علی الحساب باید بگویم آب را از جایی بدست بیاورید که تصفیه نشده و به اصطلاح بهتر، شیمیایی نشده!،قطعا این آب الودگی میکروبی دارد اما آلودگی شیمیایی ندارد، اما با چند بار جوشاندن و افزودن کمی سرکه آلودگی میکروبی آن از بین میرود ، و این آلودگی شیمیایی ست که با هیچ عملکردی از بین نمیرود.

    #97112
    کاربر عادی
    مشارکت کننده

    matin عزیز کلاً در مورد خطرها صحبت می کنی از چای گرفته تا آب، فکر ما هم باش دیگه ار تشنگی می میریم.
    در ضمن با این هوای آلوده تهران آب باران خوردن که بدتر از آب لوله کشی و آب معدنیه!!!!!!!!!

    #97116
    matin
    مشارکت کننده

    من از خطر میگم ،چون دلم برای هم وطنان میسوزه،
    آب بخورید ولی عادت کنید آب را بجوشانید و در یخچال بگذارید ، و هر وقت تشته شدید ،
    آن را تا 3 روز میتوانید مصرف کنید.از یخچال در بیاورید و بخورید.آب سالم نوشیدن ،کلیه ها را تمیز میکند.امکان ندارد آب جوشیده بخورید و تا آخر عمر مشکل کلیه پیدا کنید.و شفای بسیاری از دردهایتان خواهد بود.آبمیوه طبیعی و خانگی بخورید که بهترین آبها در آن هست.
    تازه شما ابوطالبی عزیز در مقاله “ماهیها”اشاره کردید که در منزل آب قنات دارید.پس خوش به حالتان…

    اولین بارش آب باران را نخورید،فردای بارش را بخورید،آب کاملا مقطر هست،حتی در هوای آلوده تهران!

در حال نمایش 7 نوشته (از کل 7)
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.