بی‌اشتهایی بی‌دلیل در کودکان را جدی بگیرید

در حال نمایش 2 نوشته (از کل 2)
  • نویسنده
    نوشته‌ها
  • #82186
    v.fatoorechi
    مشارکت کننده

    مادران باید هر نوع بی‌اشتهایی بی‌دلیل، تب و استفراغ را در کودکان جدی بگیرند. این موضوع بویژه باید در کودکان 2 – 3 ماهه و به ویژه در دختر بچه‌ها جدی گرفته شود.
    در بی‌اشتهایی، تب و استفراغ یکی از مواردی که ابتدا مورد بررسی قرار می‌گیرد، ادرار است و باید مطمئن شویم که کودک عفونت ادراری نداشته باشد. به این منظور باید آزمایش‌های و بررسی‌های لازم صورت گیرد.
    در صورت بروز عفونت ادراری باید سریع درمان آغاز شود و پس از مشخص شدن نتایج آزمایش‌ها، بر اساس نتایج به دست آمده می‌توان آنتی بیوتیک تجویزی را تغییر داد. معمولا با تجویز دارو در این کودکان از بروز عوارض کلیوی جلوگیری می‌شود. به همین جهت باید موارد مربوط به این کودکان پس از درمان نیز پیگیری شود.
    درصد زیادی از ریفلاکس‌های کودکان به ویژه درجات پایین ریفلاکس، با افزایش سن کودک بهبود می‌یابد. اگر پس از 4 – 5 سالگی به ویژه در دختر بچه‌ها بیماری هنوز با ریفلاکس مراجعه کند باید در مورد وی اقدام خاص درمانی یعنی جراحی صورت گیرد. برای شرکت کنندگان در این کنگره 20 تا 25 امتیاز بازآموزی در نظر گرفته شده که سخنرانان کنگره نیز از امتیاز جداگانه‌ای برخوردار خواهند شد.

    #101502
    zahra jamshidi
    مشارکت کننده

    ممنون 0 چرا این موضوع در دختر بچه ها بیشتر باید جدی گرفته بشه؟!

در حال نمایش 2 نوشته (از کل 2)
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.