بهترین میان وعده‌ها برای کارمندان

در حال نمایش 6 نوشته (از کل 6)
  • نویسنده
    نوشته‌ها
  • #74134
    e.amini
    مشارکت کننده

    پشت میزنشینی همیشه خطراتی برای سلامتی انسان داشته است، محققان در تلاشند به طرق مختلف این خطرات را کاهش دهند.
    ما همیشه از مضرات پشت میزنشینی و کارهایی که باید به صورت ساکن و برای مدت زیاد انجام بدهیم مطالبی شنیده‌ایم. اگر شما نمی‌توانید محل شغل خود را ترک کنید کارهایی انجام دهید که به سلامتی شما لطمه وارد نشود.
    خوردن مواد غذایی مفید و به موقع باعث می‌شود تا حدودی بر مضرات کار پشت میزنشینی غلبه کنید که در اینجا به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:
    ۱-گردو: تحقیقات جدید نشان می‌دهد که گردو آنتی‌اکسیدان بیشتری نسبت به بادام زمینی، پسته یا بقیه خشکبار دارد.
    به طور کلی خشکبار باعث کاهش ریسک بیماری‌های قلبی می‌شود. محققان خوردن ۷ گردو در روز را توصیه می‌کنند.
    ۲-چای سبز: پلی‌فنولز، یکی از اجزای چای سبز است و به عنوان یک ترمیم کننده دی ان ای شناخته می‌شود و سیستم بدنی را بهبود می‌بخشد.
    تحقیقات حاکی از آن است که چای سبز می‌تواند احتمال خطر بروز سرطان‌هایی مانند پروستات و پوست را نیز کاهش دهد.
    ۳-پاپ کورن (ذرت بو داده): اگر شما بخواهید لیستی از تنقلات مفید را جمع آوری کنید مسلما پاپ کورن در صدر این لیست قرار دارد. این محصول سرشار از فیبر و آنتی اکسیدان است .اگر شما بتوانید پاپ کورن خود را با یک ماده معدنی مانند نمک تهیه کنید بهترین پاپ کورن را در اختیار خواهید داشت.
    ۴-شکلات تلخ: این ماده خوراکی نیز حاوی پلی‌فنولز که آنتی اکسیدان بسیار قوی می‌باشد است. مطالعات نشان می‌دهد که خوردن یک تخته شکلات تلخ در روز می‌تواند فشار خون را به حالت متعادل در بیاورد.
    ۵-میوه: مصرف میوه نه تنها باعث از بین رفتن گرسنگی کاذب شما می‌شود بلکه ویتامین‌ها و مواد مغذی مورد نیاز بدن شما را نیز تامین می‌کند

    #98594
    madjd
    مدیرکل

    با همگی موارد موافقم بجز پاپ کورن(هرچند اسنک مفیدی است برای بچه ها نه کارمندان)

    #98595
    pegah75
    مشارکت کننده

    یعنی میشه برای میان وعده پاپ کورن بخوریم؟

    #98599
    e.amini
    مشارکت کننده

    بله.به شرط اینکه پاپ کورن در منزل تهیه شده باشه.چون انواع صنعتی با روغن های نامناسب،اسانس ها و نگدارنده تهیه می شن که مصرف طولانی مدتش ممکنه آثار سوئی در سلامتی داشته باشه.

    #98617
    farzaneh negahban
    مشارکت کننده

    و البته من هم در مطلبی خوانده ام که از این نظر که بخش زیادی از حجم پاپ کورن هوا است در گول زدن مغز موثره و میتواند این احساس را ایجاد کند که حجم بالایی میان وعده خورده ایدو نسبت به مصرف خود ذرت بهتر است

    #98622
    madjd
    مدیرکل

    پاپ کورن از طریق فراهم نمودن سطوح اضافی به علت افزایش حجم در سیستم گوارش به هضم غذا کمک می‌کند. همچنین ، «انستیتو ملی دندانپزشکان» و «انستیتو تحقیقات سر و گردن آمریکا» از پاپ کورن به عنوان یک مکمل غذایی نیمروز مناسب، با قند، چربی و کالری کم یاد می‌کنند. محققان به تازگی دریافته‌اند كه یك فنجان پاپ كورن تقریبا به اندازه یك عدد سیب حاوی پلی فنول است و به همین خاطر یك میان وعده سالم به شمار می‌آید.

    ولی صحبت از میان وعده ی سالم برای کارمندان است .تصور کارمندان در کنار بسته ای پر از پاپ کورن برای کارفرما کمی مشکل است.

در حال نمایش 6 نوشته (از کل 6)
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.