بهترین زمان مصرف میوه

در حال نمایش 1 نوشته (از کل 1)
  • نویسنده
    نوشته‌ها
  • #69120
    tavakoli
    مشارکت کننده

    صرفنظر از خواص و ویتامینهای موجود در پوست میوه ها، من میدونم که آنزیمهای هضم کننده هر میوه ای داخل پوست همان میوه است ، بنابراین عاقلانه نیست که پوست میوه را دور بریزیم.
    خوردن میوه با پوست در کنترل قند خون موثر است.
    گفتنی است، خوردن میوه با پوست به خصوص سیب برای افراد دیابتی به علت فیبر موجود در پوست میوه ها و كنترل قند خون توسط آن بسیار مفید بوده وباعث كاهش چربی خون می شود؛ چرا كه هرچه فیبر بیشتر باشد ماندگاری آن در روده كمتر بوده وگلوكز آزاد شده از آن كمتر خواهد بود پس در افراد دیابتی مصرف فیبرفراوان كه در میوه ها موجود است، توصیه می شود.
    بهتر است بدانید که بهترین راه برای رهایی از چروک های پوستی و مبارزه با سرطان ها ،خوردن میوه ها با پوست است.

    تا آنجا که دهان در تماس با انواع خوراکی ها، از جمله میوه هاست، تمام انواع آنها به نوعی نرم و آبدار هستند ، به خصوص گوشت میانی یا همان مغز میوه . ولی طبق یک تحقیق انجام شده توسط دانشگاه فلوریدا ، به این نتیجه رسیده اند که بعضی از انواع آنتی اکسیدان های محافظ سلامتی در پوست میوه ها موجود است. بنابرا ین دور ریختن پوست آنها عاقلانه نیست. مثلا میوه کیوی با اینکه پوستی کرکی دارد و خوردن آن چندان خوشایند نیست اما به هر حال باید راهی برای بدست آوردن مواد مغذی آن موجود باشد . پس بهتر است به هر طریق ممکن آنها را مصرف کنید.

در حال نمایش 1 نوشته (از کل 1)
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.