برای كاهش وزن اضافی خود، چای بنوشید

در حال نمایش 3 نوشته (از کل 3)
  • نویسنده
    نوشته‌ها
  • #71877
    v.fazel
    مشارکت کننده

    متخصصان تغذیه و سلامت می گویند اگر می خواهید وزنتان را كم كنید و هنوز نتوانسته اید از خوردن تنقلات مورد علاقه تان دل بكنید، نوشیدن چای راه حل خوبی برای كاهش وزن است.

    به گزارش سرویس بهداشت و درمان ایسنا، متخصصان دانشگاه كوب در ژاپن دریافته اند كه مصرف مداوم چای همچنین می تواند تغییرات آسیب رسان و مخرب در خون را كه ناشی از خوردن غذاهای چرب هستند و منجر به بروز دیابت می شوند، سركوب و متوقف كند.

    روزنامه دیلی میل در گزارشی دراین باره نوشت: در این مطالعه متخصصان برای گروهی از موش ها یك رژیم غذایی پرچرب و برای گروهی دیگر یك رژیم غذایی معمولی در نظر گرفتند. سپس هر دو گروه به گروه های كوچك تری تقسیم شدند و به آنها آب، چای سیاه و چای سبز داده شد. این مطالعات مدت ۱۴ هفته طول كشید. در پایان آزمایشات معلوم شد گروهی از موش ها كه از هر دو نوع چای سبز و سیاه استفاده كرده بودند، توانستند با افزایش وزن و ایجاد چربی شكمی در ارتباط با مصرف غذاهای چرب، مقابله كنند. اما از طرف دیگر چاه سیاه علاوه بر جلوگیری از كاهش وزن همچنین توانست عوارض مضر و زیان بار ناشی از خوردن چربی بر روی عروق خونی را به میزان چشمگیری كاهش دهد

    #98198
    madjd
    مدیرکل

    موشها رو چای خور کردن!

    #98213
    v.fazel
    مشارکت کننده

    آدمیزاده دیگه…!!! هر کاری بگی ازش بر میاد(:

در حال نمایش 3 نوشته (از کل 3)
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.