با نخوردن لاغر نمی‌شوید!

در حال نمایش 2 نوشته (از کل 2)
  • نویسنده
    نوشته‌ها
  • #79208
    pahlevani
    مشارکت کننده

    حذف طولانی‌مدت برنج و نان می‌تواند زمینه‌ساز بروز حتی فلج‌های عصبی بشود که در گذشته خود را به شکل بری‌بری نشان می‌داد و البته بیماری کشنده‌ای بود. توصیه ما این است که افراد حتی اگر اضافه وزن یا دیابت دارند، نان و برنج را به کلی کنار نگذارند.
    «نخوردن» اولین و شاید ساده‌ترین گزینه‌ای باشد که به ذهن ما می‌رسد تا بخواهیم از اضافه وزنی که داریم خلاص شویم. بسیاری از ما هنگامی که قصد لاغری داریم، به خودمان می‌گوییم من از امروز دیگر شام نمی‌خورم یا این که دیگر لب به برنج نمی‌زنم! این کارها ممکن است در کوتاه‌مدت وزن ما را کاهش دهند؛ اما قاعدتاً راه‌های صحیحی نیستند و می‌توانند عواقبی جدی در پی داشته باشند.
    اگرمی‌خواهید به شکل سالم و منطقی وزن خود را کم کنید، باید سبک تغذیه سالمی را در پیش بگیرید. یعنی هم انتخاب‌های غذایی خوبی داشته باشید و هم آرام و البته سر وقت غذا بخورید. یعنی وعده‌های صبحانه، میان‌وعده، ناهار، عصرانه و شام را داشته باشید و هیچ یک از آنها را حذف نکنید؛ حتی توصیه می‌شود قبل از خواب یک عدد میوه تازه یا یک لیوان شیر کم‌چرب بخورید. اصولاً درست و به اندازه غذا خوردن و تحت مراقبت متخصص تغذیه بودن، راه سالم و درست کم کردن وزن است.

    #101316
    zghasemi
    مشارکت کننده

    خیلی ممنون پهلوانی عزیز
    در ضمن این رژیم ها به دلیل سختی در اجرا همه خیلی زود با شکست مواجه می شوند و فرد نمیتواند برای مدت طولانی آنها را ادامه دهد

در حال نمایش 2 نوشته (از کل 2)
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.