انتخاب های خوب!

در حال نمایش 2 نوشته (از کل 2)
  • نویسنده
    نوشته‌ها
  • #77992
    zahra jamshidi
    مشارکت کننده

    انتخاب خوب: آب انار
    اگر مي‌خواهيد در روز تنها يک ليوان آبميوه بخوريد، بهتر است در انتخاب خود وسواس داشته باشيد. پس بهتر است ببينيم بهترين آبميوه که بيشترين موادغذايي مناسب را دارد کدام است. آب انار قطعا در صدر ليست قرار مي‌گيرد. شکر و کالري آب انار، زياد است اما آنتي‌اکسيدان زيادي هم دارد. اين ذرات مي‌توانند از عملکرد مغز حفاظت کنند و نقشي موثر در جلوگيري از ابتلا به سرطان دارند. نتايج يک تحقيق نشان داده استفاده روزانه از آب انار، مي‌تواند تا حد زيادي از بروز سرطان پروستات جلوگيري کند.

    انتخاب خوب: آب آلبالو

    به جز ميزان بسيار زياد آنتي‌اکسيدان‌ها، آب آلبالو نقش ضدالتهابي در بدن دارد. تحقيق نشان داده استفاده از آب آلبالو بعد از کار روزانه، مي‌تواند از درد عضلات جلوگيري کند.

    انتخاب خوب: آب انگور قرمز

    خيلي‌ها از تاثير انگور روي قلب صحبت کرده‌اند و مي‌شود گفت که راست گفته‌اند. وقتي ما انگور مي‌خوريم، چيزي که در دانه‌هاست را از دست مي‌دهيم اما در آب انگور قرمز، مواد غذايي دانه‌ها هم وجود دارند. انگور قرمز سرشار از آنتي‌اکسيدان‌هاست.

    #101035
    s.samadi
    مشارکت کننده

    پوست انگور دارای تانن، تارتارات پتاسیم، اسیدهای آزاد و مواد معدنی می باشد فکر کنم بهتره خود انگورو کامل بخوریم خوب این همه خاصیت حیفه

در حال نمایش 2 نوشته (از کل 2)
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.