افراد دچار اضافه وزن بخوانند

در حال نمایش 5 نوشته (از کل 5)
  • نویسنده
    نوشته‌ها
  • #74290
    hooshmand
    مشارکت کننده

    افراد دارای اضافه وزنی که برای کاهش وزن اقدام به انجام ورزشهای سنگین می‌کنند بدن خود را در معرض خطرهای جدی قرار می دهند.

    تمرینهای آیروبیک غیر مرسوم به سلولهای بدن صدمه می‌زنند.تنها افرادی مجاز
    به انجام تمرینهای سخت و فشرده هستند که مانند وزرشکاران بدنشان آماده
    باشد. هر فرد باید به آرامی تمرینهای ورزشی را انجام دهد تا بدنش آمادگی
    لازم را پیدا کند.

    #98566
    zghasemi
    مشارکت کننده

    توصیه می کنم برای کاهش وزن در صورت امکان پیاده روی مداوم بر روی سطح صاف و یا ورزشهایی همچون شنا را در برنامه روزانه خود قرار دهید چرا که واقعا جز کم خطرترین و موثرترین انواع فعالیت بدنی برای کاهش وزن می باشند.

    #98612
    farzaneh negahban
    مشارکت کننده

    اخیرا یک مطالعه نشان داده بود که تاثیرات مثبت آهسته دویدن یا پیاده روی تند از پیاده روی معمولی بسیار بیشتره و خطر بیماری های قلبی رو تقریبا از بین میبره، پس اگر فضای مناسبی در اطراف منزل دارید حتما از این هوای پاییزی استفاده کنین

    #99580
    Sedna
    مشارکت کننده

    سلام دوستان در مورد پیاده روی می خوام تجربه شخصی خودم رو براتون بگم .. من تقریبا هر روز پیاده روی دارم و خیلی از این راه تونستم وزن کم کنم البته در کنار رژیم کم خوری و کم چربی ..

    پیاده روی من تند و 2 ساعت هست که در میانش هم نفس گیری میکنم و کمی قدمها رو آروم میکنم تا نفس های خسته کاملا آروم بشه و بزنه بیرون با همین روش من در مدت 3 ماه 10 کیلو کم کردم .. و همچنان دارم ادامه میدم برای 10 کیلو بعد ..

    #99587
    madjd
    مدیرکل

    تجربه ی خوبی داشته اید ولی 2 ساعت پیاده روی تند برای خیلی ها کار نشدنی و یا سختی است(خصوصا برای افراد چاق ،نه افراد دچار اضافه وزن)

در حال نمایش 5 نوشته (از کل 5)
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.