از خوردن پوست مرغ و جگر آن پرهیز کنید.

در حال نمایش 4 نوشته (از کل 4)
  • نویسنده
    نوشته‌ها
  • #70671
    Zohre Azimi
    مشارکت کننده

    افراد باید از خوردن پوست مرغ و جگر آن پرهیز کنند زیرا آنتی بیوتیک‌ها و چربی‌ها در این قسمت‌ها ذخیره می‌شوند که برای بدن بسیار خطرناک است.

    بهترین راه مصرف گوشت‌های دامی پخت کامل آن است که باعث از بین رفتن تمامی میکروب‌های گوشت می‌شود و گوشت‌هایی که به صورت روزانه مصرف می‌شوند باید کاملا استاندارد و بهداشتی بوده تا جلوی هر گونه انتقال بیماری گرفته شود.
    عدم رعایت نکات بهداشتی و ایمنی دام ها می تواند عامل انتقال میکروب به انسان باشند. به دلیل بیماری‌های مشترک بین انسان و دام و همچنین برای مقابله با برخی از بیماری‌های حیوانات از انواع آنتی بیوتیک‌ها استفاده می‌شود که در صورت استفاده افراد از جگر حیوانات، مقاومت بدن آنها نیز در مقابل میکروب‌ها زیاد می‌شود.
    گفتنی است، بسیاری از بیمار‌ی های عفونی و میکروبی بین انسان و دام مشترک هستند که می‌توانند به راحتی به علت عدم رعایت نکات بهداشتی به انسان منتقل شوند.

    #97656
    zahra jamshidi
    مشارکت کننده

    ممنون از مطلب بسیار مفیدتون
    من هم شنیده بودم که گرچه جگر مرغ یا گوسفند منبع ذخیره بسیاری مواد مغذی و ویتامین هاست ولیکن اندمی است که در آن مواد زاید ناشی از تجزیه و تحلیل داروها و سموم بدن نیز می باشد بنابراین مصرف آن توصیه نمی شود .

    #97661
    farzaneh negahban
    مشارکت کننده

    خیلی ممنون
    من متوجه نشدم یعنی مصرف جگر حیوانات باعث میشه مقاومت بدن ما هم در برابر برخی بیماری ها بالا بره؟

    #97664
    Zohre Azimi
    مشارکت کننده

    نه عزیزم ، مقاومت در برابر آنتی بیوتیک ها بالا می رود. و احتمال ابتلا به بیماری ها (به خصوص بیماری های مشترک انسان و دام) افزایش می یابد.

در حال نمایش 4 نوشته (از کل 4)
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.