آلرژی غذایی د رکودک را جدی بگیرید

در حال نمایش 2 نوشته (از کل 2)
  • نویسنده
    نوشته‌ها
  • #78471
    farzaneh negahban
    مشارکت کننده

    بر اساس نتایج یک مطالعه جدید به نظر میرسد حساسیت های غذایی کودکان رشد آنها را تحت تاثیر قرار میدهد. این امر ممکن است به این دلیل باشد که تنها راه درمان آلرژی غذایی اجتناب از مصرف غذاهایی است که باعث بروز واکنش آلرژیک میشوند.
    طبق نظر پژوهشگران دانشگاه کارولینای شمالی، کودکان مبتلا به آلرژی غذایی نسبت به سایر کودکان همسن خود کوچکتر هستند، هم چنین کودکانی که بیشتر از دو حساسیت غذایی دارند از کودکانی که تنها یک یا دو آلرژی غذایی دارند کوچکتر بودند. در واقع حساسیت های غذایی بیشتر به معنای محدودیت های غذایی بیشتر است وکودک مبتلا به حساسیت غذایی در معرض خطر دریافت ناکافی انرژی و مواد مغذی به دلیل حذف مواد غذایی آلرژی‌زا است.

    #101152
    ezamani
    مشارکت کننده

    [align=justify]اغلب کودکان با بزرگ‌تر شدن آلرژي‌هاي غذايي شايع را پشت سر مي‌گذارند؛ آنهايي که چنين نيستند آلرژي‌هاي ماندگار به همان غذاها يا غذاهاي ديگر دارند. تقريبا 70 درصد کودکان مبتلا به آلرژي به تخم‌مرغ و 85 از کودکان مبتلا به آلرژي به شير تا 5 سالگي از آلرژي رها مي‌شوند.
    با وجود اين، تقريبا 60-40 از اين کودکان دچار آسم خواهند شد و 55-30 نيز دچار رينيت آلرژيک مي‌شوند. خطر آلرژي ماندگار به بادام زميني بسيار بيشتر است و تنها 20 از کودکان تحمل پيدا مي‌‌کنند. [/align]

در حال نمایش 2 نوشته (از کل 2)
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.