بسته‌بندی زیست‌محیطی مواد فریزری

در حال نمایش 1 نوشته (از کل 1)
  • نویسنده
    نوشته‌ها
  • #75734
    m.abolfathi
    مشارکت کننده

    برای حفظ و کمک به محیط زیست قرار نیست کارای عجیبی بکنیم. کارای کوچیکی هست که انجامشون از اتلاف انرژی جلوگیری می‌کنه. باور کنید یا نه، مدل منجمد کردن موادغذایی‌تون هم روی سلامت زمین اثر می‌ذاره. اگه غذاهاتون رو طوری منجمد کنید که یخ‌زدایی‌شون زمان و انرژی زیادی بخواد، به محیط زیست آسیب می‌زنید و کیفیت مواد غذایی‌تون رو هم پایین میارید.
    برای منجمد کردن گوشت و سبزیجات کمی وقت و حوصله به خرج بدید. هر بسته رو به اندازه مقداری که برای هر وعده نیاز دارید تهیه کنید. اگه یه وقت مهمون داشتید و غذای بیشتری باید تهیه می‌کردید چند بسته از این مواد رو بردارید.
    گوشت چرخکرده یا خورشی رو کاملا توی نایلون مسطح کنید و نذازید تیکه‌های گوشت قرمز یا مرغ و ماهی روی هم قرار بگیرن و منجمد بشن. این طوری هم پختش سخت می‌شه و هم اگه عجله داشته باشید و بخواهید از مایکروویو یا آبجوش برای یخ‌زدایی استفاده کنید، انرژی زیادی رو هدر می‌دید.
    سبزیجات رو هم تو بسته‌های کوچیک لیبل بزنید و فریز کنید. سبزیجاتی مثل ذرت و نخود فرنگی که استفاده‌شون برای هر وعده غذایی خیلی کمه، توی نایلون‌های زیپ‌دار بریزید و هر بار که مقداری از روش برداشتید، هوای نایلون رو خارج کنید و در کیسه رو محکم ببندید.

در حال نمایش 1 نوشته (از کل 1)
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.