امکان کوري با رژيم آب درماني

در حال نمایش 1 نوشته (از کل 1)
  • نویسنده
    نوشته‌ها
  • #70472
    susan
    مشارکت کننده

    رژيم‌ هاي نامناسب غذايي، عوارضي چون سوء تغذيه را به همراه دارد بنابراين بايد زير نظر يک رژيم‌ شناس، برنامه ي غذايي خود را تنظيم کرد.
    برخي افراد تنها يک ماده ي غذايي را مصرف مي ‌کنند و به عبارت ديگر تک خوري مي ‌کنند؛ اين در حالي است که بر اساس توصيه متخصصان، افراد بايد از 5 گروه غذايي اصلي شامل شير و لبنيات، نان و غلات، سبزي ‌ها و ميوه‌ ها، گوشت و حبوبات و مغز دانه‌ ها و تخم مرغ تغذيه کنند البته امکان دارد که گروهي را جانشين گروه ديگر کرد اما نبايد آن ها را از برنامه غذايي حذف کرد.
    غذاي افرادي که تک خوري مي ‌کنند، تنوع غذايي ندارد اين در حالي است که يکي از عوامل بيماري و سوء تغذيه، نداشتن تنوع غذايي است.
    متابوليسم برخي مواد مغذي با مواد غذايي ديگر کامل مي‌ شود، مواد پروتئيني بايد با کربوهيدرات ‌ها مصرف شوند تا تاثير لازم را بر بدن داشته باشند يا آهن با مواد اسيدي بهتر جذب مي‌ شود بنابراين رژيم‌ هاي مبتني بر تک خوردن نه تنها نياز بدن را تامين نمي ‌کند بلکه باعث ايجاد دلزدگي و در نتيجه حرص و ولع براي مصرف غذاهاي مختلف مي‌ شود.
    رژيم آب درماني هم به سوء تغذيه منجر مي‌ شود و هم ورم سلولي ايجاد مي ‌کند؛ به گونه ‌اي که آب داخل سلول زياد مي ‌شود و مي ‌تواند عوارضي چون کوري و حتي مرگ را به دنبال داشته باشدوي با بيان اين که رژيم ‌هاي کم کالري نيز نياز بدن را تامين نمي ‌کند، اظهار کرد: ‌اين گونه رژيم، بدن را دچار سوء تغذيه مي‌ کند چون بدن به متابوليسم پايين عادت مي‌ کند و غذاهاي معمولي تکافوي نياز بدن را نمي‌ کند.
    اين رژيم هم به سوء تغذيه منجر مي‌ شود. علاوه بر آن، ورم سلولي ايجاد مي ‌کند؛ به گونه ‌اي که آب داخل سلول زياد مي ‌شود و مي ‌تواند عوارضي چون کوري و حتي مرگ را به دنبال داشته باشد.
    اگر قند و نشاسته از برنامه غذايي حذف شود، سوخت به سلول هاي عصبي نمي ‌رسد در نتيجه فرد به عوارضي چون کاهش تمرکز، ضعيف شدن حافظه و عصبي شدن دچار مي ‌شود.
    رژيم هاي لاغري غلط باعث سوختن پروتئين به جاي چربي مي ‌شود در نتيجه اندام هايي مانند صورت لاغر مي ‌شود بنابراين به منظور لاغر کردن نقاط خاصي از بدن، بايد زير نظر رژيم شناس و متخصص تغذيه، رژيم گرفت

در حال نمایش 1 نوشته (از کل 1)
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.