طلوع خورشید از اسپانیا و از میز ما

در حال نمایش 1 نوشته (از کل 1)
  • نویسنده
    نوشته‌ها
  • #77775
    m.abolfathi
    مشارکت کننده

    صبحونه رنگی امروزمون یه جور املت دو طبقه است. این صبحونه برای مردم اسپانیا یه وعده آشنا و پرطرفداره. می‌شه تو کمتر از ۲۰ دقیقه آماده‌اش کرد و به سرعت تو لیست طرفدارای این صبحونه کامل ثبت‌نام کرد.
    یه پیاز متوسط رو نگینی و سرخ کنید. دو تا هم سیب‌زمینی لازم داریم که اینا رو هم تبدیل به حبه‌های ریز می‌کنیم و با پیاز تفت می‌دیم تا بپزه. کمی که نرم شدن با ته چنگال له‌شون می‌کنیم. لازم نیست حتما پوره شه، هر چقدر که حال و حوصله‌ش رو دارید له کنید. نمک و کمی زردچوبه و فلفل قرمز هم به این مواد بزنید و بذارید نم‌نم سرخ شه.
    حالا می‌ریم سر ۳-۴ تا تخم مرغی که باید زده شن. کمی هنمک و اگه دوست داشتید کمی ادویه به تخم‌مرغا بزنید که طعم بگیره و با چنگال خوب بزنیدش. موادی که تو تابه هست صاف و صوف کنید و این تخم‌مرغ کف‌کرده رو روی اونا بریزید. در تابه رو بذارید. اگه خوش شانس بودید و ظرف‌تون هم بهتون این امکان رو می‌داد که بدون خرد شدن این غذا رو برگردونید، حتما این کار رو بکنید، وگرنه تا پختن کامل تخم‌مرغ صبر کنید.
    خورشید اسپانیا تو چند دقیقه آماده است. تو یه ظرف خوشگل بذاریدش و مطمئن باشید تنبل‌ترین آدما هم با شنیدن بوی این غذا بیدار می‌شن و تو خوردنش همراهی‌تون می‌کنن.

در حال نمایش 1 نوشته (از کل 1)
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.