ذرت، دردانه تابستاني

در حال نمایش 1 نوشته (از کل 1)
  • نویسنده
    نوشته‌ها
  • #77928
    zahra jamshidi
    مشارکت کننده

    با مصرف يک فنجان ذرت شيرين پخته‌شده کالري زيادي به بدن مي‌رسانيد اما در عين حال ميزان فيبري هم که دريافت مي‌کنيد نيز زياد خواهد شد. شما با ميل کردن يک فنجان ذرت پخته‌شده معادل 177 کالري دريافت مي‌کنيد و اين در حالي است که اين مقدار ذرت 5 گرم فيبر به بدن خواهد رساند. ذرت به جز فيبر ويژگي‌هاي مشابه ديگري با کدوي سبز دارد. از جمله اينکه با برخورداري از 2 ماده فيتوشيميايي از سلامت چشمان شما محافظت خواهد کرد. اين ماده خوراكي خوشمزه و پرطرفدار است. مي‌توانيد از آن در سالاد سبز هم استفاده کنيد که اتفاقا اين سالاد منبع غني ديگري از فيبر است و استفاده از ذرت مي‌تواند مقدار فيبرش را افزايش دهد.

در حال نمایش 1 نوشته (از کل 1)
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.