ديابتي‌ها آلوئه‌ورا بخورند

در حال نمایش 1 نوشته (از کل 1)
  • نویسنده
    نوشته‌ها
  • #72406
    amini
    مشارکت کننده

    ما تحقیقات خود را بر روی شگفت انگیزترین گیاه خلقت (آلوئه ورا) شروع کردیم و طی 10 سال گذشته توانسته ایم این گیاه معجزه گر را شناسائی و تکثیر نمائیم و اکنون به لطف خداوند مهربان مزرعه هایی در استانهای مختلف ایجاد نمودیم و عنوان بزرگترین تولید کننده آلوئه ورا ( آلوورا ) و تنها تولید کننده پودر و شیرابه (لاتکس) صد در صد طبیعی آلوئه ورا ( آلوورا ) در کشور عزیزمان باشیم و اینک با یاری خداوند متعال این شرکت توانایی ان را داردکه خاماتی به شرکتهای غذایی داروئی بهداشتی آرایشی و نساجی ارائه نماید تا انان نیز بتوانند با صنایع کشورهای پیشرفته همگام باشند.در این جا قصد داریم تا حاصل تجربیات خود را در قالب مقالات سودمند به حضورتان عرضه داریم :

    گياه آلوئه ورا ( آلوورا ) (صبر زرد) تا 70 درصد قند خون را كاهش مي‌دهد و از اين رو، گياهي موثر در درمان بيماري ديابت است.

    اين گياه نه‌تنها نقش كنترل‌كننده در درمان بيماري ديابت دارد، بلكه داراي نقش پيشگيري‌كننده است و افرادي كه شيريني زياد مصرف مي‌كنند، قبل از ورود به مرحله ديابت قطعي، با استفاده از اين گياه مي‌توانند از بروز بيماري جلوگيري كنند.

    : گياه ( آلوئه وراآلوورا ) علاوه برآنكه در كاهش قند خون موثر است، به دليل دارا بودن ويتامين و كلاژن، بهترين نرم‌كننده پوست پا در بيماران ديابتي نيز به شمار مي‌رود.

    برطرف كردن يبوست و رفع مشكلات گوارشي را يكي ديگر از خواص درماني گياه آلوئه ورا ( آلوورا ) براي بيماران ديابتي بيان كرد و افزود: اين گياه همچنين باعث تقويت سيستم ايمني بدن بيماران مي‌شود.

    گياه آلوئه ورا ( آلوورا ) مي‌تواند به شكل‌هاي گوناگون عرقيات،‌ عصاره، شكل خشك‌شده گياه و حتي به شكل دارو بصورت پماد، قرص و شربت عرضه شود.

    خاستگاه گياه آلوئه ورا ( آلوورا ) ، كشور ايران و منطقه بوشهر است كه خواص درماني‌اش، اين گياه را به عنوان يك گياه استراتژيك در جهان مطرح ساخته است بطوري كه اين گياه، ماده اصلي غذايي فضانوردان را تشكيل مي‌دهد.
    کلینیک رزیم درمانی نوین_دکترفرشچی

در حال نمایش 1 نوشته (از کل 1)
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.