۷ دلیل برای جدی گرفتن یک کدوی تنبل

در حال نمایش 1 نوشته (از کل 1)
  • نویسنده
    نوشته‌ها
  • #77210
    m.abolfathi
    مشارکت کننده

    گه جزو اون دسته از آدمایی هستید که به طبیعت بیشتر از لابراتورها و آزمایشگاه‌ها اعتماد دارید، برای داشتن پوستی جوان و شاداب شما رو به خوردن دائمی دسر کدو حلوایی دعوت می‌کنیم. این میوه جالیزی بیشتر از صد نوع ماده مغذی، ویتامین و مواد معدنی رو در خودش جا داده و به همین دلیل می‎‌‌شه بهش لقب سلطان جالیز رو داد.

    گذشته از همه خواص کدو برای هضم‌غذا و تصفیه خون، خاصیت آنتی‌اکسیدانی و ضد سرطانی، تقویت و پاکسازی دستگاه گوارش، مهم‌ترین خاصیت مصرف مداوم کدو رو می‌تونید توی آینه ببینید. پوست جوان و درخشان بهترین هدیه کدو تنبله. اکسیدهای آنتی‌هیدروکسی، یه اسید طبیعی برای پاکسازی پوست از سلول‌های مرده و تولید سلول‌ها تازه است. با مصرف روزانه کدو حلوایی خیلی زود جوانی و لطافت پوست‌تون رو احساس خواهید کرد.

    بتاکاروتین زیاد کدو از پوست‌تون در برابر اشعه ماورا بنفش خورشید و آلودگی‌های هوا محافظت می‌کنه.

    تقویت عروق و قلب و محافظت از ریه هم از کاراییه که کدو حلوایی به سادگی آب‌خوردن انجام می‌ده. کدو حلوایی به خاطر داشتن ویتامین C فراوانی که داره به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می‌کنه.

    تخم کدو توی خاصیت‌ها یه سور به خود کدو زده و سراغ استخوان و مغز می‌ره تا تراکم استخوان‌ رو افزایش بده و قدرت تمرکز و حافظه مغز رو بالا ببره.

    کدو حلوایی خیلی ارزونه و از پاییز تا اواخر بهار تو همه میوه‌فروشی‌ها پیدا می‌شه. ده‌ها دسر، شیرینی و مربا می‌تونید درست کنید و نهایت استفاده رو از خواص سلطان جالیز ببرید.

در حال نمایش 1 نوشته (از کل 1)
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.