ادامه ۱۲ انتخاب برای مادران شیرده

در حال نمایش 1 نوشته (از کل 1)
  • نویسنده
    نوشته‌ها
  • #69405
    s.samadi
    مشارکت کننده

    6-برنج قهوه ای:غلات کامل مثل برنج قهوه ای مصرف کنید.
    7-مرکبات:قابل انتقال و مغذی ،ماده غذایی مهمی است جهت افزایش انرژی مادر شیرده زیرا مادر شیرده نیاز بالایی به ویتامین c دارد پرتقال و سایر مرکبات یک غذای عالی برای مادر شیرده است.
    8- تخم مرغ:زرده تخم مرغ یکی از منابع خوب ویتامین D است که ماده مغذی ضروری برای تقویت استخوان و رشد استخوان کودک است به علاوه پروتئین مورد نیاز شما را تامین می کند که می توانید در وعده صبحانه،یا همره سالاد یا املت و یا به صورت بخشی از مواد تشکیل دهنده سایر غذاها استفاده کنید.
    9- نان های سبوس دار:فولیک اسید برای نوزاد شما در اوایل بارداری ضروری است اما نیاز به آن خاتمه پیدا نمی کند بلکه ماده مغذی است که وجود آن در شیر شما برای نوزاد ضروری است بنابراین دانه های کانل غنی از این ویتامین و پاستا های غنی شده استفاده کنید.
    10-سبزیجات برگ سبز:از سبزیجات برگ سبز مثل اسفناج وبروکلی استفاده کنید که منبع غنی از ویتامین A هستند که کودک شما به آن نیاز دارد.
    11-غلات صبحانه:بعد از خواب شبانه چیزی که سبب بازگشت انرژی از دست رفته مادر می شود داشتن یک صبحانه سالم از غلات کامل صبحانه است بسیاری از این غلات صبحانه غنی شده برای تامین نیاز شما وجود دارد
    12-آب:دهیدراته شدن یکی از بزرگترین علل افت انرژی است و تازه مادران در خطر دهیدراته شدن هستند بنابراین برای بالا نگه داشتن سطح انرژی و کیفیت شیر تان مطمئن شوید روزانه حداقل 8 لیوان آب می نوشید.
    منبع:webmed

در حال نمایش 1 نوشته (از کل 1)
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.