کاهش وزن گروهی با رژیم

سن: ۳۸ سال
وزن اولیه: ۷۷ کیلوگرم
کاهش وزن: ۱۱ کیلوگرم
مدت کاهش وزن: ۳ ماه
اضافه وزن من از زمانی ایجاد شد که بعد از شکستگی پایم ورزش را کنار گذاشتم. بعد از آن مشغله کاری حتی فرصت پیاده‌روی ساده را هم از من گرفت. تازه در شرکت جدیدی شروع به کار کرده بودم که متوجه شدم یکی از همکاران به دنبال یافتن متخصص تغذیه برای کاهش وزن است. من هم که از اضافه وزن به خصوص چاقی شکمی به ستوه آمده بودم تصمیم گرفتم همراه با ایشان به متخصص مراجعه کنم.
بعد از جستجو در اینترنت تصمیم گرفتیم به آقای دکتر فرشچی مراجعه کنیم. قبل از شروع رژیم تصور می‌کردم هر روز باید غذاهای آبپز بخورم تا وزن کم کنم، اما بعد متوجه شدم که می‌توان با مصرف روغن کم و انواع روش‌های پخت و پز غذاهای سالم و خوشمزه‌ای تهیه کرد که تاکنون من از آن‌ها غافل بوده‌ام.
اجرای رژیم همراه با همکارم سبب ایجاد انگیزه قوی در ما شده بود، زیرا خود را تنها احساس نمی‌کردیم. صبح‌های زود قبل از حضور در شرکت با هم یک ساعت به پیاده‌روی می‌رفتیم. هر روز به نوبت یکی از ما از منزل میوه می‌آورد تا به عنوان یک میان وعده سالم مصرف کنیم. ناهار را نیز طبق برنامه رژیم از منزل می‌بردیم تا از کم چرب و سالم بودن آن اطمینان داشته باشیم. اجرای دو نفره رژیم سبب می‌شد در طی روز ناپرهیزی‌ها را به یکدیگر گوشزد کنیم. در واقع هم سعی می‌کردیم عادات خود را اصلاح کنیم و هم عملکرد دیگری را کنترل می‌کردیم.
پس از ۳ ماه من ۱۱ کیلو و همکارم ۹ کیلو کاهش وزن داشتیم. یکی دیگر از همکاران نیز با دیدن کاهش وزن ما ترغیب شده که به کلینیک نوین مراجعه کند. امیدوارم در دوره بعدی که ثبت نام می‌کنیم هر ۳ نفر ما بتوانیم کاهش وزن مناسبی داشته باشیم.

Loading