کنکور و اضافه وزن
سن: ۱۸ سال
وزن اولیه:۹۸ کیلوگرم
میزان کاهش وزن: ۲۰ کیلوگرم
مدت کاهش وزن: ۶ ماه
چاقی من از دوران بلوغ شروع شد و در دروه کنکور به اوج خود رسید. هیچ وقت اهمیتی به آنچه می خوردم نمی دادم و فعالیت بدنی بسیار کمی هم داشتم. با آن که سن کمی داشتم اما کمی که راه می رفتم به نفس نفس زدن می افتادم، به شدت عرق می کردم و مجبور بودم کمی بنشینم.
از اینکه نمی توانستم پا به پای دوستانم راه بروم و فعالیت داشته باشم ناراحت بودم. از مدت ها قبل از طریق مجله با رژیم درمانی نوین آشنا شده بودم. پس از کنکور تصمیم به کاهش وزن گرفتم.
چون در شهرستان زندگی می کردم و مراجعه حضوری برایم ممکن نبود در دوره های اینترنتی این مرکز ثبت نام کردم. از طریق اینترنت شرح حالم را تکمیل کردم و بعد از چند روز اولین رژیم را دریافت کردم.
اولین مطلبی که توجهم را جلب کرد ساعاتی بود که برای غذا خوردن مشخص شده بود. تا قبل از شروع رژیم غذا خوردن من زمان مشخصی نداشت. هر وقت گرسنه می شدم غذا می خوردم و گاهی پیش می آمد برخی وعده ها را حذف می کردم و در وعده بعدی چون خیلی گرسنه بودم پرخوری می کردم. مصرف ۶ وعده غذایی در ساعات مشخص سبب شد پرخوری هایم تا حد زیادی کاهش یابد.
در کنار رژیم فعالیت بدنی ام را هم به تدریج افزایش دادم و در حال حاضر روزی ۱ ساعت پیاده روی می کنم. هر بار که خود را وزن می کردم انگیزه ام برای کاهش وزن بیشتر می شد و ادامه راه برایم آسان تر می شد.
در مدت دو  دوره ۲۰ کیلو کاهش وزن داشتم و به تازگی دوره جدید رژیمم را آغاز کرده ام. امیدوارم مانند دو دوره قبل کاهش وزن موفقی داشته باشم و به زودی به وزن مناسب برسم.

Loading