کاهش وزن پس از زایمان

سن: ۳۳ سال
وزن اولیه: ۸۱ کیلوگرم
کاهش وزن: ۲۸ کیلوگرم
مدت کاهش وزن: ۹ ماه
من در دومین باری که باردار شدم اضافه وزن زیادی پیدا کردم و بعد از زایمان نیز نتوانستم آن را جبران کنم. اشتهایم از دوران بارداری زیاد شده بود و سبب شد با وجود آن که به فرزندم شیر می دادم نه تنها وزنم کم نشود بلکه هر روز عقربه های ترازو عدد بالاتری را نشان دهد.
یک روز که عکس های مربوط به عقد خواهرم را نگاه می کردم بسیار افسوس خوردم که در آن زمان چقدر وزن متناسبی داشته ام. تماشای این عکس ها بسیار ناراحتم کرد به طوری که به گریه افتادم.
تصمیم گرفتم رژیم بگیرم تا به وزن سابقم بازگردم. ابتدا از دوستم که مدتی قبل رژیم گرفته بود خواستم که رژیمش را در اختیار من قرار دهد. یک هفته این رژیم را گرفتم اما حتی یک گرم هم وزن کم نکردم. نمی دانستم ایراد کار کجاست که برخلاف دوستم من کاهش وزن نداشته ام.
این وضعیت ادامه داشت تا اینکه از طریق مجله با آقای دکتر فرشچی آشنا شدم. پس از تماس تلفنی متوجه شدم می توانم به صورت اینترنتی نیز از رژیم های ایشان استفاده کنم. سریعاً ثبت نام کردم و بعد از پاسخ به تعدادی سوال اولین رژیم به دستم رسید.

کاهش وزن پس از زایمان با رژیم دکتر فرشچی

رژیمی که برایم ارسال شده بود یک رژیم کامل و شامل تمام غذاهای سالم بود. باورم نمی شد که هم می توان این حجم از غذا را خورد و گرسنه نماند و هم کاهش وزن داشت. اما بعد از یک هفته که روی ترازو رفتم در کمال ناباوری وزن کم کرده بودم.
البته مشاوری که برایم مشخص شده بود معتقد بود که اگر ورزش هم می کردم می توانستم کاهش وزن بیشتری هم داشته باشم. به توصیه ایشان پیاده روی را به برنامه ام اضافه کردم و در هفته دوم شاهد کاهش وزن بیشتری بودم. حالا دیگر انگیزه ام خیلی بالا رفته بود و تصمیم داشتم که نه تنها وزن کم کنم بلکه حتماً به وزن ایده آل برسم. خوشبختانه به این آرزو رسیدم و توانستم از وزن ۸۱ کیلو طی مدت ۹ ماه به ۵۳ کیلو برسم.

Loading