سن: ۶۱ سال
وزن اولیه: ۸۳ کیلوگرم
کاهش وزن: ۸ کیلوگرم
مدت کاهش وزن: ۳ ماه
در دوران جوانی اگرچه خیلی به نحوه غذا خوردنم توجه نمی‌کردم اما همیشه وزن متناسبی داشتم. به طوریکه همه اطرافیان به من غبطه می‌خوردند. اما زمانی که پا به دوران میانسالی گذاشتم و از طرفی به علت بازنشستگی بسیار کم تحرک شدم و تمام طول روز را در منزل سپری می‌کردم، به تدریج به وزنم افزوده شد. هر زمان که روی ترازو می‌رفتم با عددی بالاتر از دفعات قبل روبرو می‌شدم. اما چاقی تنها مشکلم نبود. بلکه فشارخونم نیز بالا رفته بود و قند خونم در مرز هشدار قرار گرفته و به پیش دیابت مبتلا شده بودم.
چون سابقه دیابت و بیماری قلبی در خانواده پدری‌ام وجود داشت با تحقیقی که از اطرافیان انجام دادم تصمیم گرفتم برای کاهش وزن به آقای دکتر فرشچی مراجعه کنم. در کلینیک رژیم درمانی نوین در یک دوره ۳ ماهه ثبت نام کردم و آقای دکتر با توجه به وزن و نتایج آزمایشاتم برنامه‌ای برایم تنظیم کردند که سرشار از مواد غذایی سالم بود. علاوه بر آن توصیه کردند که حتماً ساعاتی از روز را به فعالیت بدنی اختصاص دهم. در همان هفته‌های اول تغییر را در خودم احساس می‌کردم. نه تنها عقربه‌های ترازو نشان می‌داد که در کاهش وزن موفق عمل کرده‌ام بلکه سایزم هم کم شده و لباس‌هایم گشاد شده بود.
بعد از پایان دوره رژیم مجدداً آزمایش دادم. قند خونم کم شده بود و دیگر خبری از فشارخون بالا هم نبود. البته هنوز دوره رژیم من تمام نشده‌است و برای رسیدن به وزن مناسب باید چند ماه دیگر نیز تحت نظر آقای دکتر باشم. خوشحالم که به موقع اقدام کردم و قبل از آنکه مجبور شوم انواع و اقسام داروها را در طول روز مصرف کنم موفق شدم از پیشرفت بیماری جلوگیری کنم.

Loading