لاغری بدون عارضه

سن: ۲۴ سال
وزن اولیه: ۷۶ کیلوگرم
کاهش وزن: ۱۷ کیلوگرم
مدت کاهش وزن: ۵ ماه
اولین تلاش من برای کاهش وزن در سن ۱۵ سالگی رقم خورد. از وضعیت ظاهری خود ناراضی بودم و اعتماد به نفس کافی برای حضور در اجتماع را نداشتم. بنابراین خودسرانه شروع به رژیم گرفتن کردم. هرچند وزنم کاهش یافت اما رژیم غیراصولی سبب شد ریزش موی شدیدی پیدا کنم. تا مدت کوتاهی وزنم ثابت ماند اما مجدداً چاق شدم. قبل از آن چربی‌های اضافی به طور یکنواخت در سراسر بدنم توزیع شده بود. اما با افزایش وزن مجدد متوجه شدم که بیشتر چربی‌های اضافه شده در ناحیه شکم جمع شده و وضعیت ظاهری‌ام از قبل هم بدتر شده است.
مدتی به فکر کاهش وزن نبودم تا دو مرتبه بعد از قبولی در کنکور دوره ارشد تصمیم گرفتم وزن کم کنم. با توجه به تجربه‌ای که چند سال قبل در این زمینه داشتم تصمیم گرفتم ۱۷ کیلو اضافه وزن خود را حتماً اصولی و زیر نظر متخصص کم کنم. از طریق یکی از همسایگان کلینیک رژیم درمان نوین به من معرفی شد. دختر ایشان با رژیم‌های کلینیک نوین کاهش وزن چشمگیری داشت.
با ثبت نام در دوره‌های این کلینیک به تدریج مصرف غذاهای سرخ شده و نوشابه را به طور کامل قطع کردم و مصرف میوه، سبزی و لبنیات کم چرب را وارد برنامه غذایی خود کردم. در کنار آن شروع به مطالعه در مورد تغذیه و شیوه صحیح غذا خوردن کردم. مطالبی که در سایت اینترنتی کلینیک در این مورد وجود داشت بسیار برای من کمک کننده بود. من ۲ دوره از رژیم‌های نوین استفاده کردم و توانستم بدون آنکه به عوارض کاهش وزن مبتلا شوم به تناسب اندام دلخواه برسم. به غیر از کاهش وزن، فایده دیگری که شرکت در دوره‌های رژیم درمانی نوین برای من داشت این بود که ورزش و پیاده‌روی به لذت بخش‌ترین تفریح روزانه‌ام تبدیل شد و مطمئناً در آینده به من در پیشگیری از افزایش وزن مجدد کمک خواهد کرد.

Loading