سن بالا مانع کاهش وزن نیست
سن: ۷۳ سال
وزن اولیه: ۸۸ کیلوگرم
کاهش وزن: ۱۵ کیلوگرم
مدت کاهش وزن: ۶ ماه
مدت‌ها بود که از وضعیت سلامتی خود بی‌خبر بودم. به پیشنهاد پسرم که پزشک است آزمایش داده و متوجه شدم چربی خونم بالا رفته است. هرچند در گذشته بیماری خاصی نداشتم اما نتیجه آزمایش چندان برای من عجیب نبود. هم اضافه وزن داشتم و هم دوران میانسالی را پشت سر گذاشته بودم. می‌دانستم که اگر به نتایج این آزمایش بی‌توجه باشم و در صورت بی‌توجهی به عادات غذایی‌ام و آنچه می‌خورم سلامتی‌ام را از دست خواهم داد. پسرم به من پیشنهاد داد که تحت نظر متخصص تغذیه قرار گیرم تا هم وزن کم کنم و هم عادات غذایی‌ام را اصلاح کنم تا از افزایش بیشتر چربی خون و بروز بیماری‌های جدی‌تر جلوگیری کنم.
من از طریق مجله با آقای دکتر فرشچی از سال‌ها قبل آشنا بودم و همیشه داستان موفقیت افرادی که تحت نظر ایشان وزن کم کرده بودند، دنبال می‌کردم. به کلینیک نوین مراجعه کردم و مشکلم را با ایشان مطرح کردم. آقای دکتر فرشچی حذف برخی مواد غذایی مضر و کاهش وزن تدریجی را به من پیشنهاد کردند. با شروع رژیم خود را ملزم کردم تا به آن پایبند باشم و تمام نکات آن را رعایت کنم.
خوشبختانه توان نسبتاً کافی برای پیاده‌روی داشتم و هر روز ۴۵ دقیقه در پارک نزدیک منزل پیاده‌روی می‌کردم. نتیجه رعایت رژیم‌ها بسیار رضایت بخش بود. هم وزن کم کردم و هم چربی خونم را کاهش دادم. البته به گفته آقای دکتر روند کاهش وزنم نسبت به یک فرد جوان کمتر اما برای شخصی با سن من مناسب بود. راز موفقیت من ۷-۶ روز پیاده‌روی در هفته، حذف غذاهای پرچرب و مصرف نان و غلات سبوس‌دار بود.

Loading