کاهش وزن تدریجی نه تنها قابل تحمل‌تر است، بلکه عوارضی به دنبال ندارد و احتمال بازگشت وزن نیز کمتر است.

سن: ۳۵ سال
وزن اولیه: ۸۳ کیلوگرم
کاهش وزن: ۲۰ کیلوگرم
مدت کاهش وزن: ۶ ماه
سال‌ها بود که عادت داشتم چند روز در هفته به باشگاه بروم، اما بعد از مدتی به علت مشغله فراوان باشگاه را رها کردم. بعد از آن به علت بی‌تحرکی و مصرف مداوم تنقلات پرکالری که از قبل نیز به مصرفشان عادت داشتم به خصوص در ناحیه شکم به تدریج چاق شدم. برای من که همیشه به تناسب اندام خودم اهمیت می‌دادم این وضعیت اصلاً خوشایند نبود. مدتی بود تصمیم گرفته بودم مصرف تنقلات را کنار بگذارم، اما متاسفانه ضعف اراده سبب شده بود تغییر عادت‌های غذایی‌ام را کاری سخت و غیرممکن بدانم و نتوانم به تصمیم خود جامه عمل بپوشانم. به همین علت تصمیم گرفتم برای کاهش وزن تحت نظر مجموعه‌ای قرار بگیرم که مرا ملزم به رعایت رژیم نماید.
از مدت‌ها قبل با جستجو در اینترنت با کلینیک رژیم درمانی نوین و آقای دکتر فرشچی آشنا شده بودم. با ثبت نام در دوره‌های رژیم درمانی این کلینیک به نکات مثبتی که باعث موفقیت در کاهش وزن می‌شود پی بردم. متوجه شدم تغییر در عادات غذایی باید به تدریج و مرحله به مرحله انجام شود و نباید برای درمان چاقی عجله داشته باشم. کاهش وزن تدریجی نه تنها قابل تحمل‌تر است، بلکه عوارضی به دنبال ندارد و احتمال بازگشت وزن نیز کمتر است. ضمن اینکه مراجعات مداوم طی یک دوره درمانی سبب حفظ انگیزه لازم برای ادامه مسیر می‌شود. در کنار رعایت رژیم سعی می‌کردم هم پیاده‌روی را در برنامه روزمره‌ام بگنجانم و هم نکات آموزنده‌ای که در سایت کلینیک نوین وجود داشت را مطالعه کنم و آگاهی خودم را نسبت به نکات تغذیه‌ای افزایش دهم.
شرکت در دوره‌های رژیم درمانی نوین برای من بسیار ثمربخش بود و باعث شد پس از مدت‌ها بدون احساس گرسنگی و ضعف به وزن مطلوب خود دست یابم.

Loading