رژیم لاغری در خارج از کشور

سن: ۳۶ سال
وزن اولیه: ۹۳ کیلوگرم
کاهش وزن: ۱۸ کیلوگرم
مدت کاهش وزن: ۶ ماه
مدتی بود که به علت تحصیل در خارج از کشور زندگی می‌کردم. دوری از خانواده سبب شده بود امکان و همچنین حوصله آشپزی کردن نداشته باشم. به همین علت اغلب اوقات از غذاهای آماده استفاده می‌کردم. مصرف هر روزه مقدار زیادی از غذاهای پرچرب سبب شده بود وزن من به طور غیر قابل باوری افزایش یابد. این افزایش وزن به قدری بود که وقتی پس از چند ماه به ایران سفر کردم تمام اعضای خانواده ابراز تعجب کردند.
به پیشنهاد خواهرم که در آن زمان تحت نظر آقای دکتر فرشچی اقدام به کاهش وزن کرده بود تصمیم گرفتم به ایشان مراجعه کردم. اما با توجه به اینکه ساکن خارج از کشور بودم در دوره‌های اینترنتی کلینیک ایشان ثبت نام کردم. به این صورت حتی پس از خروج از کشور امکان ادامه دوره‌های رژیم برایم موثر بود. همچنین می‌توانستم از طریق ایمیل با یکی از مشاورین کلینیک نوین در تماس باشم و سوالات خود را از مشاور بپرسم.
تصمیم گرفته بودم با شروع رژیم زمان‌هایی را برای پخت غذا اختصاص دهم. خوشبختانه رژیم‌ها به صورتی تنظیم شده بود که از قابلیت سازگاری خوبی در خارج از کشور برخوردار بود و من در مورد تهیۀ مواد غذایی و طبخ غذاها با مشکلی مواجه نمی‌شدم. همچنین با راهنمایی مشاور گاهی اوقات از غذاهای آماده که حاوی کالری و چربی کمتری بود استفاده می‌کردم.
مناسب بودن رژیم‌های تنظیم شده در کنار انگیزه و اراده خودم سبب شد بتوانم در مدت ۶ ماه بخش عمده‌ای از عادات غذایی‌ام را اصلاح کنم و شاهد تغییرات چشمگیری در وزن خود باشم. تمام دوستانم متوجه تغییرات وزن و ظاهر من شده بودند. خانواده‌ام نیز که عکس‌های جدیدی از من می‌دیدند از اینکه توانسته بودم در این راه موفق شوم بسیار ابراز خوشحالی کرده و مرا تشویق کردند تا رسیدن به وزن ایده‌آل به رژیم گرفتن ادامه دهم. به راستی که راز موفقیت من چیزی جز اصلاح عادات غذایی نبود.

Loading