اینجانب فرشته .ا ساکن تهران و ۲۹ ساله هستم .از سن ۱۵ سالگی بتدریج وزن من رو به افزایش گذاشت تا اینکه در ۲۱ سالگی پس از ازدواج این افزایش وزن شدت بیشتری پیدا کرد. هر زمان می خواستم رژیم بگیرم به سختی چند کیلو گرم وزن کم می کردم ولی بعد از یک هفته تمام وزن کم شده برای من باز می گشت. بعد از ۷ سال از ازدواجمان هنوز بچه دار نشده بودیم از ۵ سال پیش زمانی که قصد داشتیم بچه دار شویم متوجه شدم حامله نمی شوم. بعد از مراجعات متعدد به دکتر متخصص زنان و انجام سونوگرافی دکتر به من گفت که دچار تخمدان پلی کیستیک هستم. این اسم برایم ناآشنا بود. دکتر متخصص زنان به من توصیه کرد برای باردار شدن باید با مراجعه به متخصص تغذیه وزن خود را کم نمایم.
بعد از مدتی در تلویزیون با دکتر فرشچی آشنا شدم .ایشان از چاقی و ارتباط آن با تخمدان پلی کیستیک صحبت می کرد. بعد از مراجعه به کلینیک ایشان دنیای دیگری برایم گشوده شد. ایشان در مورد سیر بیماری و عوارض آن برای من توضیح داد. ابتدا قرار شد برای یک دوره ۳ ماهه تحت نظر ایشان باشم تا ببینیم چقدر وزن کم می کنم. من در کل ۳۴ کیلو اضافه وزن داشتم ایشان به من یاد آور شد که شما با ۸-۱۰ کیلوگرم کاهش وزن با شانس بالایی می توانید تخمک گذاری فعال داشته و باردارشوید. چیزی که در مرحله اولیه برای من غیر قابل باور بود.
الحمدلله با یاری ایشان و همت خودم و همسرم توانستم در طی ۹ ماه به این کاهش وزن دست یابم. نکته بسیار مهم در برنامه غذایی ایشان هماهنگ بودن آن با برنامه غذایی روزمره خودمان بود. یعنی من هیچوقت مجبور نبودم غذایی جدا از همسرم بخورم ولی مقدار و نحوه غذا خوردنم با همسرم فرق می کرد. مهمترین اتفاق در زندگیم درست یک ماه بعد از اتمام دوره درمانی بود و آن چیزی نبود بجز خبر حاملگی من که همسرم به من داد.

Loading