الگوی فرزندان در رژیم باشیم.

سن: ۳۹ سال
وزن اولیه: ۱۰۷ کیلوگرم
میزان کاهش وزن: ۲۳ کیلوگرم
مدت کاهش وزن: ۶ ماه
اولین بار همسرم به من گوشزد کرد که نگران اضافه وزن شدید من است. او معتقد بود نه تنها اضافه وزن سبب می‌شود در آینده به بیماری‌های مختلف مبتلا شوم بلکه فرزندانمان نیز با دیدن پدری چاق که عادات غذایی نادرستی دارد ممکن است در آینده به این مشکل مبتلا شوند. ابتدا تصمیم گرفتم از طریق جراحی وزنم را کاهش دهم اما بعد از کمی پرس و جو متوجه شدم که این راه خطراتی را به دنبال خواهد داشت. به توصیه همسرم تصمیم گرفتم قبل از اینکه به سراغ روش‌های پردردسر بروم ابتدا از طریق رژیم گرفتن وزن کم کنم.
به کلینیک رژیم درمانی نوین مراجعه و در دوره‌های این کلینیک ثبت نام کردم. در آنجا برای اولین بار متوجه شدم که تقریباً دو برابر نیاز روزانه‌ام کالری مصرف می‌کنم که حتی اگر بتوانم مقدار کمی از آن بکاهم موفق به کاهش وزن چشمگیری خواهم شد. این مسئله برای اولین بار به من نشان داد که چرا با وجود آنکه روزانه نیم ساعت عادت به پیاده‌روی دارم همچنان چاق هستم. بعد از کشف این حقیقت گزینه جراحی را به طور کامل کنار گذاشتم و تصمیم گرفتم با پیروی دقیق رژیمی که در اختیارم قرار گرفته بود وزن کم کنم.
مصرف غذاهای پرکالری و فست فود را کنار گذاشتم. قبل از شروع رژیم عادت به مصرف میان وعده نداشتم. اما بعد از آن شروع به مصرف میان وعده کردم و تاثیر آن را در جلوگیری از گرسنگی در طول روز و در نتیجه جلوگیری از مصرف حجم زیاد غذا در وعده ناهار و شام دیدم.
در مدت ۶ ماه بدون آنکه دچار ضعف و بیحالی شوم و تنها از طریق رژیم غذایی و تغییر عادات نادرست غذایی توانستم ۲۳ کیلوگرم وزن کم کنم. من و همسرم سعی کردیم در این مدت همگام با توصیه‌هایی که به من جهت کاهش وزن می شد عادات غذایی فرزندانمان را هم اصلاح کنیم تا در آینده به مشکل چاقی مبتلا نشوند.

Loading